Celkem se tak online nabídka ploch, která doposud zahrnovala billboardy, bigboardy, smartboardy a CLV u obchodních center, rozšíří o 2333 reklamních ploch.

„Chceme našim klientům nabídnout co nejširší portfolio formátů. Díky tomu, že je najdou na jednom místě pohromadě, budou moci efektivněji plánovat své kampaně a oslovit své klienty na více místech. Aktualitou je také u nově přidaných ploch možnost koupit je na období jen dvou týdnů,“ vysvětluje Ferdinand Kraus, ředitel on-line divize skupiny BigBoard, pod niž Plakátov.cz spadá. V současné době tak klienti mají možnost vybírat online celkem ze zhruba 9500 ploch venkovní reklamy.

Nové typy ploch v nabídce:

  • CLV metro – 1095 x
  • CLV vlaková nádraží – 619 x
  • Variaposter – 598 x
  • Brnoboard – 21 x

Současná vlna rozšiřování nabídky online nákupů ploch není poslední. V budoucnu ještě na Plakátov.cz přibydou další reklamní plochy ve vlacích Českých drah a ve vozech pražské hromadné dopravy.

Související…

Kluk z plakátu má nového parťáka Petra Čtvrtníčka
Komerční článek

foto: Plakátov, zdroj: Plakátov