dm drogerii není osud naší planety lhostejný, ve svých aktivitách zohledňuje principy trvalé udržitelnosti dlouhodobě. Vybrat si můžete z více než 1 500 produktů, které jsou šetrné k životnímu prostředí. Poznáte je jednoduše, podle zeleně označených cenovek.
Na každém dm výrobku navíc najdete zelený čtyřlístek, který vás informuje o tom, čím je výrobek ohleduplný k přírodě. dm produkty například nejsou testovány na zvířatech, neobsahují mikroplasty a baleny jsou do recyklovatelného materiálu. Mezi velmi oblíbené, certifikované dm značky patří dmBio, Alverde Naturkosmetik nebo nová řada produktů Pro Climate.
dm drogerie čerpá energii z obnovitelných zdrojů, její zákazníci proto dostávají jednostranně potištěné účtenky bez obsahu fenolů. Na prodejně si dále mohou zakoupit vratnou bavlněnou dm tašku, která jim vydrží na celý život: v případě poškození ji totiž mohou kdykoliv vyměnit za novou.
dm iniciativa {SPOLEČNĚ}
V roce 2017 oslavila dm drogerie 25 let. Tradiční rozdávání kuponů a slev ale nahradil rozjezd projektu dm {SPOLEČNĚ}, který pomáhá tam, kde je to potřeba. Do této chvíle to bylo více než 200 projektů ze sociální, kulturní či ekologické oblasti po celé České republice, a to částkou ve výši téměř 15 milionů korun.
V rámci oslav jiných historických milníků pomohla dm drogerie například charitativním organizacím, školkám nebo založila tradici dm dobrovolnických dnů.
30 let = 30 projektů
Jak už jsme zmínili výše, dm drogerie letos hodlá podpořit 30 projektů, které se věnují trvalé udržitelnosti. Nominovat svého oblíbence mohl každý. TOP 30 vítězných projektů vybírá odborná porota během března, samotná realizace pak proběhne od dubna do září 2022.
Něco málo z historie dm drogerie
Zde jsem člověkem, zde nakupuji – a to již 30 let. dm drogerie vznikla v roce 1993. Tehdy se otevřela úplně první prodejna dm v Českých Budějovicích. Od té doby získala dm drogerie mnoho významných cen, několikrát to bylo například ocenění Mastercard Obchodník roku v oborové kategorii Obchodník s drogerií a parfumerií roku nebo Czech Superbrands Award.
Dlouhodobě podporuje organizace, jako je například UNICEF nebo Konto Bariéry. Vlastním příkladem se snaží přispět k tomu, aby se naše planeta stala lepším místem a byla zachována i pro další generace.
Reklama
foto: dm.cz, Taste, Shutterstock, zdroj: dm drogerie