Obliba online nakupování neustále roste a stále více lidí využívá možnosti nakupovat z pohodlí domova. Obrovským přínosem této služby je jednoznačně úspora času. Tesco navíc nabízí široký sortiment více než 16 000 produktů, a to za stejné ceny jako v kamenných obchodech.

Kvalita vybraných produktů je jako při osobním nákupu, o jejich výběr se starají vyškolení pickeři, kteří jsou pomyslnýma očima a rukama zákazníka. Zákazníci mají nyní další možnost nechat si nákup doručit v den objednání. Platí to i v případě služby Klikni&Vyzvedni.

Prostřednictvím naší služby Tesco Online nákupy nabízíme výběr nejoblíbenějších zákaznických produktů, a to kdykoli.

„Naším cílem je umožnit všem našim zákazníkům kvalitní a pohodlné nakupování. Proto je pro nás důležité neustále zdokonalovat naše poskytované služby. Jedním z takových vylepšení je další možnost doručení v den objednání. Prostřednictvím naší služby Tesco Online nákupy nabízíme výběr nejoblíbenějších zákaznických produktů, a to kdykoli. Zákazník si může vybrat, zda chce doručení dnes, zítra nebo až za 3 týdny. Zkrátka vše, co potřebujete, kdykoliv,“ vysvětluje Patrik Dojčinovič, provozní ředitel Tesco pro ČR.

Novinky z Tesca Online

Služba Tesco Online nákupy dokáže velmi pružně reagovat na měnící se potřeby českých zákazníků. Svědčí o tom také novinky a změny, které byly v poslední době realizovány:

  • Zásadní navýšení (zdvojnásobení) kapacity závozů prostřednictvím externího dodavatele – logistické služby DoDo.
  • Rozšířena dostupnost v regionech Děčín, Ústí nad Labem, Vysočina, Přerov a Prostějov.
  • Rozšíření sortimentu spotřebního zboží – sortiment pro domácnost, papírnictví, malé domácí elektrospotřebiče, elektrické výrobky pro osobní péči, baterie, žárovky a hračky pro děti.
  • Nárůst počtu objednávek o 100 % (srovnání 1. března 2020 a 1. března 2021).
  • Expresní doručení do 30 minut ve spolupráci s Dáme jídlo z pražských prodejen Tesco Expres, z prodejen Žabka ve spolupráci s Bolt, Wolt a Dáme jídlo.
  • Online nakupování je v současné době k dispozici více než 6,4 milionu zákazníků v České republice.
  • Doručení nákupu bez tašek – nyní je předdefinovaná jako primární volba.
  • Možnost doručení nákupu bez náhrad – zákazník si může vybrat, že ve svém nákupu nechce náhradní položky.
  • Online Baby klub – členové získají přístup k prémiovým nabídkám a slevám pro sebe i svou rodinu.


  • Záruka kvality – naši pickeři vybírají pro zákazníky to nejlepší a neustále kontrolují kvalitu zboží, zákazník má pak vždy možnost vrátit cokoliv, co nechce převzít.

Služba Tesco Online nákupy se bude i nadále rozvíjet na základě potřeb zákazníků, aby jejich nakupování bylo ještě přívětivější, pohodlnější a dostupnější. Tesco již v nadcházejících týdnech a měsících představí další vylepšení a rozšíření této oblíbené služby.

Související…

Budoucnost českých e-shopů? Zůstane tu dvacet velkých hráčů, říká Eva Knirschová
Michael Sidó

foto: Tesco ČR, zdroj: Tesco Online nákupy