V kategorii Autentická kariérní komunikace, v níž web doarmady.cz bodoval, se před něj dostal jen kariérní web společnosti Hyundai. V dalších soutěžních kategoriích, jichž bylo celkem čtrnáct, se na stupních vítězů objevovaly projekty pro takové firmy, jako jsou například Generali Česká pojišťovna, Česká spořitelna, ČEZ Prodej, Moneta Money Bank či Tescoma. Armádní náborový web se tak zařadil na úroveň naprostých komerčních lídrů.


„Je to pro nás samozřejmě skvělá zpráva. Věříme, že stejně dobře jako odborníci v porotě hodnotí Virtuální náborové středisko i zájemci o službu v uniformě. Právě pro ně je web primárně určený – má jim co nejlépe zprostředkovat podmínky práce v armádě a usnadnit jim rekrutační proces,“ uvedla náčelnice odboru doplňování personálu, plukovnice generálního štábu Iva Bednářová, která má náborový web v gesci.

Vysokou úroveň letošního ročníku soutěže si pochvalovali i samotní organizátoři. „Letošní ročník WebTop100 jasně ukázal, že česká digitální scéna se neustále posouvá kupředu a inovativní české digitální projekty se dokáží prosadit i ve světovém měřítku,“ řekl předseda poroty Petr Kleiner.

Virtuální náborové středisko funguje teprve od loňského září. Přesto už za tu dobu vstoupila adresa doarmady.cz do povědomí vojenské i širší veřejnosti nejen jako nástroj podporující a usnadňující rekrutaci, ale také jako jeden z hlavních informačních kanálů o Armádě ČR. Důkazem je bezmála šedesát tisíc unikátních návštěvníků měsíčně. „Virtuální náborové středisko umožňuje uchazeči projít celý rekrutační proces online z domova, poprvé musí někam fyzicky jít až na lékařskou prohlídku do vojenské nemocnice,“ připomněla plukovnice Bednářová. Celý rozhovor s ní o Virtuálním náborovém středisku si můžete přečíst zde.

Související…

Místa s bezpečnou úrovní prachu v ovzduší v ČR téměř nenajdete. Ohrožuje i nenarozené děti
Kateřina Hájková

 

foto: Ministerstvo obrany ČR, zdroj: Ministerstvo obrany ČR