Premiéru místo příspěvků. Veselohru místo videohry. Emoce místo emotikonů. To jsou některé ze sloganů kampaně na prodej předplatného, kterou spustilo Národní divadlo. Chce tím upozornit na důležitost reálných zážitků.
„V divadle skutečně najdete veselohru místo videohry, potlesk místo lajkování, premiéru místo příspěvků, inscenaci místo instastory, emoce místo emotikonů. A třeba v hledišti potkáte živé 'přátele', kteří spolu s vámi tleskají nebo potajmu utírají slzu dojetí,“ říká Helena Vonková, vedoucí oddělení marketingu Národního divadla.
Ono totiž to, že strávíte před spaním 30 minut projížděním instagramového feedu, těžko s někým posdílíte a pravděpodobně o tom nebudete diskutovat ani s kamarády v hospodě. Umění nám zprostředkovává silné zážitky, vyplavuje vzpomínky a uvolňuje emoce. Zkušenost pak můžeme sdílet buď hned v sále, nebo pak doma, když se chceme podělit o dojmy z představení.
Divadlo v mobilu nezažijete
To, že "Divadlo v mobilu nezažijete", je vlastně i mottem a poselstvím kampaně na prodej předplatného do Národního divadla na sezonu 2019/2020. „Problematika nekvalitně tráveného času je morem dnešní doby. Nejenom děti, ale i dospělí často přijdou na to, že promarnili večer zíráním do obrazovky, aniž by si cokoli hodnotného odnesli,“ konstatuje Martin Marušinec, ředitel agentury Touch Branding, která za reklamním konceptem stojí.
Podle tvůrců kampaně je právě Národní divadlo ideální kulturní institucí pro takové sdělení, protože může na tuto skutečnost poukázat a nepůsobit přitom mravokárně.
Předplatné je navíc zajímavým řešením, jak si v předstihu naordinovat kvalitní kulturní program a alespoň několik večerů offline.
Reklama
foto: Národní divadlo, zdroj: Národní divadlo