Vystudoval VŠE v Praze a od roku 1990 pracoval v oblasti firemní strategie, marketingu a reklamy. Vytvářel strategie pro světové jedničky (například Coca-Cola, Allianz, Nestlé, Nike nebo L’Oréal) a pro mnohé další významné značky (Škoda Auto, Kofola, Datart). Věnuje se studiu psychologie, duchovních učení a jejich vlivu na život člověka.
Od roku 2008 se ve spolupráci se svou manželkou zaměřuje především na systém čínské kosmologie a Feng Shui, který využívají v poradenské činnosti v oblasti řízení talentů, koučování, osobního a firemního rozvoje a vytváření harmonického prostředí.
Je zakladatelem Akademie štěstí a Černák Interior Design, vydává též digitální týdeník Happyweek, pravidelně přednáší v Městské knihovně v Praze, vystupuje v médiích a pořádá semináře a kurzy. Je autorem knihy Čínské horoskopy aneb Odhalte své pravé já a spoluautorem projektu Řeka zdraví, který je zaměřený na Energy Management.