Celkem se tak online nabídka ploch, která doposud zahrnovala billboardy, bigboardy, smartboardy a CLV u obchodních center, rozšíří o 2333 reklamních ploch.
„Chceme našim klientům nabídnout co nejširší portfolio formátů. Díky tomu, že je najdou na jednom místě pohromadě, budou moci efektivněji plánovat své kampaně a oslovit své klienty na více místech. Aktualitou je také u nově přidaných ploch možnost koupit je na období jen dvou týdnů,“ vysvětluje Ferdinand Kraus, ředitel on-line divize skupiny BigBoard, pod niž Plakátov.cz spadá. V současné době tak klienti mají možnost vybírat online celkem ze zhruba 9500 ploch venkovní reklamy.
Nové typy ploch v nabídce:
- CLV metro – 1095 x
- CLV vlaková nádraží – 619 x
- Variaposter – 598 x
- Brnoboard – 21 x
Současná vlna rozšiřování nabídky online nákupů ploch není poslední. V budoucnu ještě na Plakátov.cz přibydou další reklamní plochy ve vlacích Českých drah a ve vozech pražské hromadné dopravy.
Reklama
foto: Plakátov, zdroj: Plakátov