Přednášky, konference, veletrhy, školení a další bohatý doprovodný program čeká na účastníky Týdne podnikání, který se bude konat od 13. do 19. listopadu 2017. Největší akce tohoto druhu v ČR se uskuteční pod záštitou mezinárodního Global Enterprenueruhip Week. Hlavní osobností bude tentokrát teprve dvacetiletý Američan Chris Kelsey, jehož firma se zabývá 3D tiskem budov.
Jak navýšit firemní zisky? Jak rychle růst? Jak předběhnout konkurenci? Na tyto a podobné palčivé otázky vám pomůže najít odpovědi již pátý ročník Týdne podnikání. Loni proběhlo po celé ČR 135 akcí, které navštívilo více než 7000 účastníků. Letos bude, tak jako předcházející roky, vévodit pražský Summit týdne podnikání, který se uskuteční 15. listopadu v pražském Slovanském domě. Zde budou mít návštěvníci mimo jiné možnost setkat se s mnoha zajímavými hosty, jako je například úspěšný podnikatel a zakladatel dvou startupů Chris Kelsey z USA.
Podnikatelské špičky
Tehdy sedmnáctiletý Chris Kelsey se v roce 2014 rozhodl opustit střední školu a zcela následovat svůj sen, mít vlastní firmu. Snaha se vyplatila a za dva roky už měla jeho společnost Appsitude zaměřená na vývoj webových aplikací více než 60 zaměstnanců a vydělávala miliony dolarů. V současnosti se tento mladičký podnikatel věnuje svému novému projektu Cazza, který vyvíjí automatizované stavební technologie s cílem o ekologičtější, rychlejší a spořivější stavební proces, a v Dubaji staví svůj první mrakodrap vytištěný 3D tiskárnou.
V rámci hlavní konference však vystoupí i další zajímaví hosté, nebude chybět například Matt Komorowski, zabývající se firemní strategií PayPalu, strategická ředitelka nejúspěšnější české kosmetické společnosti Dermacol Věra Komárová nebo bývalý viceprezident pro prodej v T-mobile ČR Martin Záklasník a mnoho dalších.
Nové příležitosti
V rámci doprovodného veletrhu se představí desítky zástupců soukromého, veřejného i státního sektoru se svými produkty a službami. Součástí budou nejen malé a střední firmy, ale i největší hráči na českém trhu, například z oblasti bankovnictví, vzdělávání, marketingu či IT.
Chcete podnikat, ale raději pod zavedenou značkou? Zajděte na franchisingový veletrh, který vám dá jedinečnou příležitost setkat se se zástupci českých i zahraničních firem umožňujících obchodní činnost tohoto typu. Letos se zúčastní světoznámé značky jako McDonald´s, Telepizza, Quickwash či Centruy 21, z těch českých například Svět zdraví, Partners či OK Point. V rámci akce bude připraven i doprovodný program Školení franchizingu ve formě přednášek a panelových diskuzí.
Kromě hlavní pražské události proběhne v Česku zhruba 100 dalších doprovodných akcí, kde se účastníci mimo jiné dozvědí, jak správně stanovovat cíle a rozjet vlastní byznys či jak v podnikání funguje intuice. V rámci oblíbené Fuckup Night promluví známé osobnosti o tom, co se jim v podnikání nepovedlo. Pro zájemce budou také připraveny semináře ohledně čínských investic v ČR, řízení projektů v průmyslu 4. 0., problematiky firemních sociálních sítí a mnoho dalšího.
Více informací najdete na webových stránkách akce nebo na Facebooku.
foto: pressdemocrat