Expozice s názvem Česká terapeutická krajina bude v termínu od 1. do 22. října první rotační expozicí v Českém pavilonu „Czech Spring“. V rámci EXPO se 5. října uskuteční také workshop CzechTourism Day určený pro arabské cestovní kanceláře a novináře.
„Na EXPO 2020 v Dubaji chceme představit Českou republiku jako moderní destinaci. Virtuální technologie z dílny společnosti Virtuplex vtáhne návštěvníky do příběhu a umocní jejich zážitek z návštěvy Mariánských Lázní, Prachovských skal nebo tradiční slovácké veselice,“ říká ředitel CzechTourism Jan Herget.
Věřím, že světová výstava EXPO pomůže k dalšímu posílení našich pozic na Blízkém východě.
„Když se návštěvník za doprovodu Dvořákovy Rusalky virtuálně ponoří do bazénu, napije léčebného pramene, ochutná oplatku, zatančí si na vesnické zábavě nebo přejde lávku v Prachovských skalách, je to zážitek, na který nezapomene,“ dodává Jan Herget. Ochutnávku virtuální reality připravované na EXPO 2020 v Dubaji naleznete ZDE.
„Česká republika je na Blízkém východě dobře známá jako lázeňská a wellness velmoc. Arabští hosté tradičně jezdí do Darkova, Klimkovic, Teplic nebo Jáchymova,“ vysvětluje dále šéf CzechTourismu. „Věřím, že světová výstava EXPO pomůže k dalšímu posílení našich pozic na Blízkém východě. Letošní novinka – získání statutu UNESCO pro tři nejznámější česká lázeňská města pod společnou značkou Great Spas of Europe – je skvělou příležitostí.“
Večer s CzechTourism a plzní
Program CzechTourism Day, který proběhne v Českém pavilonu 5. října, zahrnuje lázeňský B2B workshop ve spolupráci s Velvyslanectvím ČR v SAE za účasti českých a blízkovýchodních partnerů, tiskovou konferenci zaměřenou na účast agentury CzechTourism při EXPO 2020 v Dubaji a představení plánu marketingových aktivit v nadcházejícím období pro blízkovýchodní média a večerní networkingové setkání s partnery z řad profesních asociací, outgoingových cestovních kanceláří, aerolinek a českých a blízkovýchodních médií. Díky partnerovi networkingového setkání, kterým je Pilsner Urquell, bude součástí večera také škola čepování plzeňského piva.
„Česká expozice na EXPO představuje to nejlepší z naší země: české sklo i nejznámější české turistické cíle. A mezi symboly naší země patří bezesporu i proslulý plzeňský ležák, který na světové výstavě nemůže chybět. Návštěvníkům chceme ukázat to nejlepší z české pivní kultury a vůbec vše, co stojí za úspěchem našeho piva v mnoha zemích světa,“ říká Kamil Růžek, starší obchodní sládek Pilsner Urquell.
Reklama
foto: CzechTourism, zdroj: ČR na EXPO 2020 v Dubaji