fbpx

Britská konzultační společnost Brand Finance ve svém nejnovějším žebříčku Global 500 zařadila společnost Huawei mezi TOP 10 nejhodnotnějších značek pro rok 2022

Zveřejněno: 7. 2. 2022

Navzdory stále trvajícím sankcím ze strany USA i poklesu prodejů chytrých telefonů vykázala Huawei ohromující meziroční nárůst hodnoty o 29 % na 71,2 miliardy dolarů, díky čemuž společnost postoupila z 21. místa v loňském roce na letošní 9. pozici.

Brand Finance připisuje nárůst hodnoty značky Huawei zejména masivním investicím do domácích technologických společností a do oblasti výzkumu a vývoje. Podíl na zvyšování hodnoty mají i aktivity společnosti v sektoru elektromobilů a další rozvíjení cloudových služeb.

V žebříčku se objevuje celkem 50 technologických značek, přičemž hlavní hráči Apple, Microsoft a Samsung, kteří společně s Huawei stojí mezi nejhodnotnější desítkou, mají významný podíl na celkové hodnotě technologického sektoru.

„Vnímáme toto ocenění jako potvrzení správnosti naší globální strategie, která spočívá v důrazu na vědu, výzkum a inovace a na investice do technologického rozvoje. Hodnotu naší značky a výsledky naší práce jsme vždy připraveni sdílet s našimi zákazníky, protože jedním z klíčů úspěchu společnosti Huawei je naše firemní hodnota spočívající právě v silné prozákaznické orientaci všeho, co děláme,“ říká Pavel Košek, ředitel korporátní komunikace tuzemské společnosti Huawei Technologies.

Ve společnosti Applu či Microsoftu

Kolektivně nejvyšší hodnotu drží i letos sektor technologií. V žebříčku se objevuje celkem 50 technologických značek, přičemž hlavní hráči Apple, Microsoft a Samsung, kteří společně s Huawei stojí mezi nejhodnotnější desítkou, mají významný podíl na celkové hodnotě technologického sektoru. Ta se v tomto roce vyšplhala na 1,3 bilionu dolarů.

Konzultační společnost Brand Finance svému hodnocení každoročně podrobuje 5 000 největších značek a publikuje zhruba stovku zpráv a reportů mapujících hodnotu značek napříč průmyslovými sektory i zeměmi. Žebříček Global 500 již šestnáctým rokem přináší přehled těch nejhodnotnějších a nejsilnějších značek na světové úrovni. Značka Huawei v žebříčku debutovala v roce 2012, kdy zaujala 209. místo.

Související…

Huawei motivuje studenty k hledání inovativních řešení, talenty podporuje i v Čechách
Komerční článek

foto: Shutterstock, zdroj: Huawei Česko

Tipy redakce

Ztraceni v pekle velkoměsta. Proč neumí naplňovat potřeby svých obyvatel?

Ztraceni v pekle velkoměsta. Proč neumí naplňovat potřeby svých obyvatel?

„Talácel jsem se valícím davem, nikdo si mě nevšiml, nikdo na mě nepohlédl. Až...

Život ve městě zvyšuje riziko úzkostí. Co dělat, když se nechcete odstěhovat?

Život ve městě zvyšuje riziko úzkostí. Co dělat, když se nechcete odstěhovat?

„Talácel jsem se valícím davem, nikdo si mě nevšiml, nikdo na mě nepohlédl. Až...