fbpx

Od 25. srpna budou všichni svědky proměny hollywoodské hvězdy na ikonu všech kutilů

Zveřejněno: 1. 9. 2023

Arnold Schwarzenegger je novou tváří značky PARKSIDE. Se slovy „Zvládnete to!“ motivuje v televizní reklamě a na sociálních sítích, kde v rámci brandové kampaně prozrazuje tajemství svého úspěchu. Diváci prožijí legendární okamžiky jeho kariéry, tentokrát ale zasazené do světa kutilů PARKSIDE. Arnold Schwarzenegger je novým hlasem značky PARKSIDE. Inspiruje zákazníky, aby vzali věci do svých rukou a doprovází je na cestě k úspěchu. Chybět nebude ani potřebná špetka humoru a sebeironie.

Schwarzenegger a PARKSIDE je kombinace, která se k sobě skvěle hodí. Christoph Pohl, ředitel nákupu společnosti Lidl International, vysvětluje: „Díky neustálému a několik let trvajícímu vývoji vznikla značka PARKSIDE, která již dokázala nadchnout mnoho zákazníků vysokou kvalitou, bezkonkurenčním poměrem ceny a výkonu, působivým sortimentem a atraktivním designem. 

Arnold Schwarzenegger ztělesňuje mnoho našich hodnot. PARKSIDE znamená „vytvoř věci sám“. Chceme dát zákazníkům jistotu, že to pomocí našich produktů sami zvládnou. Arnold je muž činu, je autentický, odhodlaný a stojí nohama pevně na zemi. Jsme hrdí na to, že je nyní součástí našeho týmu.“

„Vytvoř si sám", aneb možnost pro každého – o tom je PARKSIDE. Značka je určena především všem, kteří rádi opravují, staví a zahradničí – stačí si jen vyhrnout rukávy. Sortiment nářadí, zahradní techniky a příslušenství je k dostání v prodejnách Lidl a Kaufland.

Arnoldu Schwarzeneggerovi není žádné nářadí cizí. Dříve pracoval i jako zedník a velmi rád tvoří a opravuje věci sám. I proto je tato spolupráce oboustranně ideální, pro herce šitá na míru, jak sám zdůrazňuje: „To je přesně můj přístup. Člověk si musí věřit, i proto jsem parksajďák.“

Související…

Výhoda pro kutily: Používání nářadí zlepšuje také jazykové dovednosti
Klára Kutilová

 

foto: Parkside

Tipy redakce

Ztraceni v pekle velkoměsta. Proč neumí naplňovat potřeby svých obyvatel?

Ztraceni v pekle velkoměsta. Proč neumí naplňovat potřeby svých obyvatel?

„Talácel jsem se valícím davem, nikdo si mě nevšiml, nikdo na mě nepohlédl. Až...

Nejtěžší bylo uvědomění, že nemám opravdu nic, říká bývalý bezdomovec

Nejtěžší bylo uvědomění, že nemám opravdu nic, říká bývalý bezdomovec

Flákač, budižkničemu, alkoholik, čórka. To jsou typické konotace, které si mnoho z...