Když jsem před půl rokem bloudila ve změti více než stovky obchodů pražského centra Chodov, abych si koupila černé tílko, a pak celá uondaná vycházela po třech hodinách s černým úlovkem ven, řekla jsem si, že příště už sem zavítám jen s mapou. Anebo jen na velké nákupy. Jedná se totiž o největší nákupní centrum v České republice. A od 26. září se jmenuje Westfield Chodov.
Jsme světoví, máme Westfield
Společnost Unibail-Rodamco-Westfield v letošním roce pokračuje v expanzi na starý kontinent, Česko si přitom zvolila jako jednu ze čtyř cílových zemí. Globální značka otevírá v současnosti deset center. Sedm ve Francii, po jednom ve Švédsku, Polsku a také v České republice. Westfield Chodov tak doplní již existující portfolio, které zahrnuje například Westfield London, Westfield Century City v Los Angeles a Westfield World Trade Center v New Yorku.
Po akvizici značky Westfield, kterou (dnes již bývalá) společnost Unibail-Rodamco loni získala, probíhá globální rebranding v nebývalém rozsahu. Celé portfolio Westfieldu má v současné době hodnotu 65,2 miliardy eur (údaj z 30. června 2019), z toho 86 % činí maloobchody, 7 % kanceláře, 5 % konferenční a výstavní prostory a 2 % služby. Nákupními centry projde každoročně 1,2 miliardy návštěvníků.
Stylové oslavy s Clean Bandit
U příležitosti svého vstupu na evropský trh se značka Westfield nechala inspirovat hudebním kouzlem kampaně Come Together a uspořádala v nových evropských nákupních centrech živé hudební koncerty s mezinárodními hvězdami.
Na střeše nákupního centra Westfield Chodov zahrála britská elektronická kapela Clean Bandit, a dva tisíce návštěvníků si tak naživo mohly užít slavné hity Rather Be či Symphony. V rámci programu vystoupil se svou show i Leoš Mareš, který se navíc zhostil role moderátora. A zazpívala také zpěvačka Ewa Farna. Zda nákupy hvězd předcházely, nebo budou teprve následovat, jsme se během party nedověděli.
Reklama
foto: Westfield Chodov, zdroj: Westfield Chodov