Výsledkem srovnávacích nákupů je úspora, kterou Tesco zákazníkům přináší u 37 produktů1 ze spotřebního koše Českého statistického úřadu, a to až ve výši 13 %. V některých případech bylo do srovnávání zahrnuto jen 35 výrobků z důvodu nedostupnosti některého zboží v některém z obchodů. Kampaň Tesca tak reaguje na tvrzení Rohlíku z dubna 2022, že nákupy u něj jsou stejně výhodné jako u jiných supermarketů. Detail srovnávacích nákupů je dostupný na www.itesco.cz/srovnani, webové stránce vytvořené pro detailnější vysvětlení úspory při nakupování s Tesco Online.
Reprezentativní spotřební koš Českého statistického úřadu zahrnuje pečivo, trvanlivé potraviny, maso a uzeniny, ovoce a zeleninu, mléčné výrobky včetně mléka, vejce, olej, ale i sladkosti a nápoje. Do srovnávacích nákupů byly zahrnuty pouze položky dostupné na obou konkurenčních e-shopech. Zohledněno bylo také přepočítání zboží na kila, doručovací poplatek, stejný den a adresa doručení.
Tesco Online nákupy navíc zlevnily v rámci hlavního města Prahy doručovací poplatek, který nyní začíná na 49 Kč, v průměru o 30 %. Kromě Tesco Online nákupů mají zákazníci možnost využít službu Klikni + Vyzvedni za poplatek 19 Kč, kdy si zákazník vyzvedne objednaný a připravený nákup sám. Tesco navíc doručuje nákupy nyní i v den objednání, a to ve všech doručovacích oblastech, a zkrátilo rozmezí doručovacích slotů na jednu hodinu. Zákazníci si mohou zvolit také ekologické doručení bez tašek.
Prostřednictvím transparentní kampaně Nenechte se opít a na základě ověřitelných dat chce Tesco zákazníkům nabídnout možnost reálných úspor při nakupování s Tesco Online. O výhodných nákupech v Tescu, ať už v rámci sítě kamenných obchodů nebo online, se teď každý může přesvědčit na iTesco.cz. Tesco nabízí svým zákazníkům nízké ceny a akční nabídky, aby ušetřili při každém nákupu.
Reklama
foto: Shutterstock , zdroj: Tesco