„Jsme rádi, že můžeme významným způsobem podpořit sport, kterému patří v České republice jedna z předních příček v počtu členů, jež dosahuje více než 76.000. A soudě podle stále se zvyšujícího zájmu dětí a mládeže o něj jeho obliba stále roste. Považujeme za velký úspěch, že se jméno naší společnosti dostalo do názvu prestižní akce sportu, kterému se věnuje čím dál více mladých lidí,“ říká Richard Fuxa, předseda představenstva společnosti BigBoard Praha, a.s.

O stále rostoucí popularitě svědčí i skutečnost, že Superfinále dosáhlo diváckého rekordu mezi všemi českými halovými sporty, když jej v minulosti navštívilo více než 12 tisíc diváků. Ostatně florbalové Superfinále se před 11 lety stalo převratnou novinkou v rámci ČR ve florbalu mužů a žen, kdy se během jediného zápasu rozhoduje o držitelích titulu Mistr ČR.

A spojení s nejsilnějším hráčem na trhu outdoorové reklamy, společností BigBoard, vítá Daniel Novák, prezident Českého florbalu, který vidí potenciál partnerství v dalším rozšiřování povědomí o florbalu:

„Těší mne, že jsme se spojili s takto silným partnerem. Jsem rád, že z obou stran je cítit velká chuť se společně podílet na v Česku unikátním projektu a současně bychom rádi vzájemnou spolupráci rozvíjeli i na dalších akcích Českého florbalu, jelikož zásah a mediální síla BigBoardu v České republice je unikátní a může pomoci dalšímu růstu povědomí a zásahu florbalu v Česku.“

Florbalová bitva letošního roku se odehraje již 16. dubna v O2 areně.

Související…

Hédonismus: Umíte si užívat života? Otestujte se
Aneta Šebková

foto: BigBoard, zdroj: Autorský článek