Ten bude pro Plakátov vystupovat v rolích podnikatelů, kteří díky billboardům od Plakátova nakopli svůj byznys. Cílem první části kampaně s Petrem Čtvrtníčkem je srozumitelně v řeči podnikatelů sdělit, že venkovní reklama funguje a je velmi jednoduché si ji na Plakátově pořídit online. Kampaň má kompletní média mix, důraz ale bude kladen zejména na videa a sociální sítě. K vidění však bude také v TV Prima.

„Těším se, že poprvé v naší historii budeme komunikovat nadlinkovou kreativní kampaní s Petrem Čtvrtníčkem náš produkt Plakátov, a to průřezově všemi médii včetně televizní kampaně a videoklipů na internetu. Zvolili jsme vtipné příběhy a věříme, že právě přirozený humor Petra Čtvrtníčka klienty zaujme,“ říká Richard Fuxa, předseda představenstva společnosti BigBoard Praha, a.s., pod níž Plakátov.cz spadá.

Prestižní partnerství

Aktuální kampaň se nese v duchu motta „Nakopněte svůj byznys“. A je tak plně v souladu s další novinkou na Plakátově. Ten je hlavním partnerem letošního ročníku „Ceny veřejnosti“ soutěže Komerční banky pro začínající podnikatele s titulem „Nastartujte se“. Do této soutěže se mohou přihlásit začínající podnikatelé, kteří mohou vyhrát velmi hodnotné ceny. Soutěží se o nejlepší podnikatelský záměr a jeho plánovanou exekuci.

„Cenu 100 000 Kč na OOH reklamní kampaň od Plakátova vyhraje ta společnost, která dostane nejvíce hlasů od veřejnosti. Soutěž je pod záštitou Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR, což jí dává velkou prestiž. Slibuji si od této spolupráce efektivní cestu, jak oslovit začínající podnikatele, kteří se při svém rozjezdu potřebují zviditelnit více než kdo jiný,“ doplňuje Ferdinand Kraus, e-commerce Director.

Související…

Metodické herectví: Kontroverzní technika, která pohltila největší filmové hvězdy
Michal Švehla

foto: Plakatov, zdroj: Plakátov