„V kampani propojujeme vášeň pro hokejs nákupem v Tesco. Zákazníkům nabízíme neopakovatelnou příležitost stát se součástí velkého hokejového dobrodružství prostřednictvím Clubcard. Nejatraktivnější pro naše zákazníky je soutěž o lístky na finále Mistrovství světa v hokeji a dalších 100 skvělých cen každý den. A samozřejmě nebudou chybět ani denně „vychytané nabídky,“ vysvětluje Zuzana Grinčová, marketingová ředitelka pro Tesco Česká republika.

Hokejová kampaň a aktivity s ní spojené poběží až do konce šampionátu. Zákazníci budou moci denně soutěžit o vstupenky na finále Mistrovství světa v hokeji a dalších 100 cen prostřednictvím Clubcard aplikace. Za každých 350 Kč utracených v kterékoli prodejně Tesco nebo na Tesco Online získají soutěžní kartičku. K tomu si Tesco pro zákazníky přichystalo doslova vychytané nabídky, které se týkají i produktů, které využijí právě při společném sledování zápasů. Komunikaci výhodných nabídek pak ještě řetězec podtrhuje vtipnými slovními spojeními, která se používají jak ve světe hokeje, tak i obchodu.

Do kampaně se zapojí také známí influenceři. Hlavním průvodcem pro Instagram Tesco se stal Bořek Joura, dále pak firma spolupracuje s Matějem Ruppertem, Petrem Švancarou, Jakubem Štáfkem, Martinem Dejdarem, Petrem Leitgebem, Nikosem Machem nebo Tomášem Kvapilíkem.

Všechny potřebné informace jsou na webu: https://itesco.cz/hokej/

Související…

Máte křeč? Kopněte do sebe panáka láku z okurek, radí sportovci. Jako bonus můžete i shodit pár kilo
Tereza Theerová

foto: Shutterstock, zdroj: Tesco