„Zákazníci si u nás mohou užít moderní obchod s výraznými prvky dřeva v kombinaci s černým nábytkem. Poprvé jsme zde instalovali samoobslužné pokladny, které jsou skvělým řešením pro ty, kteří mají naspěch. Speciální prostor jsme na prodejně věnovali „minutce“, která jistě nadchne impulzivní zákazníky. Šíře sortimentu potravin naší Žabky jistě uspokojí chuťové buňky každého zákazníka,“ slibuje Radim Lunda, generální manažer obchodní sítě Žabka. Nabídka sortimentu je přizpůsobena poloze prodejny v centru města, jeho obyvatelům i návštěvníkům. Soustředí se proto na čerstvé potraviny a na širokou nabídku kvalitního čerstvého pečiva. Zajímavostí a perličkou je umístění kanceláře přímo na prodejní ploše.

"Minutka" je speciální koncept v prodejnách Žabka, který zahrnuje nabídku rychlého občerstvení. V rámci "minutky" si zákazníci mohou zakoupit hotová jídla, sendviče, saláty, pečivo a nápoje, které jsou připravené k okamžité konzumaci. „Tento formát je oblíbený zejména mezi zákazníky, kteří nemají čas na delší nákupy nebo si chtějí rychle vzít něco s sebou na cestu,“ dovysvětluje Radim Lunda.

Prodejny Žabka i Tesco se nachází na stejné adrese – v Obchodním domě Máj. Zatímco prodejnu Tesco s rozlohou 2 300 m2 najdou zákazníci tradičně v prvním podzemním patře, jak byli zvyklí, tak nově v přízemí se nachází menší prodejna s potravinami Žabka o rozloze 68 m2.

Související…

Vyrýsovaná čelist pomocí silikonových kousátek. Funguje to, ale nic se nemá přehánět
Dora Hanzelová

foto: Tesco, zdroj: Tesco