„Chceme být dobrým sousedem všude, kde podnikáme. Proto jsme při příležitosti znovuotevření prodejny v Klášterci nad Ohří podpořili místní organizaci Naděje šekem na 50 000 Kč. Této charitativní organizaci také pravidelně poskytujeme neprodané potraviny, aby je mohla rozdělit těm, kteří je skutečně potřebují. Potraviny, které již nejsou vhodné pro lidskou spotřebu, ale stále mohou posloužit jako krmivo pro zvěř, jsou odebírány mysliveckým spolkem Rokle - Uhošťany,“ uvedla při otevření Katarína Navrátilová, generální ředitelka společnosti Tesco Česká republika. Slavnostního přestřižení pásky se zúčastnili i starosta Klášterce nad Ohří Štefan Drozd, oblastní ředitel Naděje Vojtěch Krump, vedoucí místní pobočky Naděje Karolína Jeníčková, provozní ředitel Tesco pro Českou republiku Patrik Dojčinovič a vedoucí prodejny Tesco Šárka Loukotová.
Co je nového?
Kompletní rekonstrukce je patrná již při vstupu do prodejny, fasáda je nově šedá s LED podsvícenými logy. „Zákazníci se mohou těšit na modernější vzhled. Zároveň je provoz šetrnější k životnímu prostředí. Týká se to například nové technologie použité pro systém chlazení nebo instalace dveří na chladničky, které vedou k výrazným úsporám elektrické energie. Úplně jsme proměnili oddělení s módou F&F, kde jsme vyměnili osvětlení, podlahy a regály a přidali jsme podsvícené logo.
Naše značka F&F je oblíbená zejména mezi zákaznicemi, které zde nakupují stylové módní kousky za skvělé ceny,“ doplnil Patrik Dojčinovič, provozní ředitel Tesco pro Českou republiku. Kompletní renovací prošla oddělení ovoce, zeleniny a pekárna, která jsou nově spojená v jeden celek, a také část s obslužnými pulty lahůdek a masa. Prostor pro výkup lahví byl zvětšen v rámci příprav na novou legislativu, která zavádí systém zálohování a vykupování PET lahví a plechovek. Změny se dotkly i celkového zázemí prodejny, od výměny podlah až po výmalbu stěn.
Speciální nabídky
Věrní zákazníci s programem Clubcard mohou při příležitosti otevření prodejny Tesco v Klášterci nad Ohří získat slevu 20 % na celý nákup během prvního týdne provozu (od 28. srpna do 3. září). V průběhu prvního měsíce budou v této prodejně k dispozici speciální akce, které platí výhradně pro toto místo.
Reklama
foto: Tesco, zdroj: Tesco