x
Odebírejte páteční newsletter Flowee e-mailem. Víkendové čtení do vaší poštovní schránky
Zkuste znovu
Flowee
Civilizace
Jak řídit tým
Energetika
Práce
Umělá inteligence
Technologie
Kultura
Ekonomika
Móda
Rozhovory
Zdraví
Psychologie
Filtrovat
Flowee
Filtrovat
Civilizace
Zdraví
Psychologie
spotřeba
Je váš vztah založený na zralé lásce, nebo jen na potřebě? Rozdíly jsou markantní
V mnoha intimních vztazích se jedna osoba spokojí s tím, že není milovaná, ale jen potřebná. „Nejsem si jistý, zda se to děje s určitým vědomím,...
„Tohle si nekupujte!“ Na sítích se šíří nový trend pochybných „deinfluencerů“
Už jste o tom slyšeli? Nacházíme se v éře „deinfluencingu“. Čtete správně: influenceři na TikToku radí svým sledujícím, co si nemají kupovat....
Kdo podléhá reklamě nejvíce? Méně majetní. Mají pocit, že na to taky mají
Reklamy povzbuzují konzumenty k tomu, aby chtěli, co nemůžou mít. Podle odborníků tak mohou velmi negativně ovlivnit celou společnost. Potvrzuje to...
Každý z nás má ročně na svědomí čtyři stromy pokácené v pralese
Vědci jsou přesvědčení o tom, že ničení lesů je nejen hlavní příčinou klimatické krize, ale také důvodem pro vymírání populací volně žijících...
Každý z obyvatel Západu má na svědomí čtyři stromy, jež za rok zmizí z pralesů
Vědci jsou přesvědčení o tom, že ničení lesů je nejen hlavní příčinou klimatické krize, ale také důvodem pro vymírání populací volně žijících...
Reklamě podléhají hlavně chudší lidé. Jde jim o pocit, že na to taky mají
Reklamy povzbuzují konzumenty k tomu, aby chtěli, co nemůžou mít. Podle odborníků tak mohou velmi negativně ovlivnit celou společnost. Potvrzuje to...
Proč reklamě podléhají hlavně méně majetní lidé
Reklamy povzbuzují konzumenty k tomu, aby chtěli, co nemůžou mít. Podle odborníků tak mohou velmi negativně ovlivnit celou společnost. Potvrzuje to...
Od 1. srpna spotřebováváme na dluh. Bereme si ze Země víc, než nám nabízí
Kapela ještě vesele hraje a loď se potápí. Nebo ještě jinak: To se nám to hoduje, když nám matička Země půjčuje... Jenže brzy nebude mít z čeho....
Reklama