fbpx

Zveřejněno: 1. 5. 2017

Květinové motivy zařazují návrháři každoročně do svých kolekcí. Dominují především v sezóně jaro/léto, ale tu a tam se objeví mezi hlavními trendy i v zimních měsících. Svět flóry je pro designéry zkrátka nevyčerpatelnou studnicí inspirace, a tak i letos zaplavily potisky divokého kvítí internetové obchody a známé butiky. Jenže může být vůbec komerční móda udržitelná?

Odpověď zní ano! Čím dál více oděvních značek a šperkařských firem zajímá, jaké má jejich podnikání dopady na životní prostředí. Při výrobě produktů dbají na použití kvalitních materiálů, trvají na spravedlivých pracovních podmínkách pro své zaměstnance, vyhýbají se pravým kožešinám, ale především respektují okolí. Tyto značky také nabízejí nejnovější trendy, navíc nás však nutí k zamyšlení. A právě takové trendy bychom měli podporovat.

bewooden image rubea od 1090 kc

Dřevěný motýlek, BeWooden, od 1090 Kč

Flower Power 

Šedesátá léta otiskla květinové vzory do módního průmyslu a éra hippies jim snad vdechla nesmrtelnost. Nosí je mladí, staří, dámy i páni. Objevují se na oblečení, botách i doplňcích, a pokud zapátráte ve své garderóbě, určitě objevíte florální motiv i ve svém šatníku. A pokud náhodou ne, podívejte se do naší galerie a uvidíte, že vás tento romantický trend chytne za srdce. 

Čtěte také: 

Švédské nákupní centrum prodává jen použité věci

Ze starých sárí děláme nové šaty 

Jak si udělat boty lepší než od Louboutina? 

foto: Shutterstock a archiv firem

Galerie

Tipy redakce

Nejtěžší bylo uvědomění, že nemám opravdu nic, říká bývalý bezdomovec

Nejtěžší bylo uvědomění, že nemám opravdu nic, říká bývalý bezdomovec

Flákač, budižkničemu, alkoholik, čórka. To jsou typické konotace, které si mnoho z...

Ztraceni v pekle velkoměsta. Proč neumí naplňovat potřeby svých obyvatel?

Ztraceni v pekle velkoměsta. Proč neumí naplňovat potřeby svých obyvatel?

„Talácel jsem se valícím davem, nikdo si mě nevšiml, nikdo na mě nepohlédl. Až...