fbpx

Světová značka životního stylu Goop podpořila konopné výrobky amerických prodejců

Zveřejněno: 27. 6. 2018

Konopí postupně proráží do sféry špičkových služeb pro ty, kteří si opravdu umějí užívat. Jeho význam v oblasti zdravého životního stylu a péče o lidské zdraví nedávno potvrdila i herečka Gwyneth Paltrowová, jež vlastní dnes již obří firmu, která se zaměřuje na přírodní kosmetiku a alternativní medicínu.  

Související…

Co lze chtít od jediného člověka: Esther Perelová a Gwyneth Paltrowová
Anastázie Harris

Lifestylová značka Goop dnes zaplavuje trh nabídkou rozličných poradenství a doplňků pro alternativní medicínu, a to prostřednictvím informačních zpravodajů, webových stránek s e-shopem, společenských akcí a událostí. Má už značný vliv, proto dodává také punc kvality novým trendům v oblasti wellness a může je obratem katapultovat do všeobecného povědomí.

Budoucnost konopí

To se povedlo i na konferenci s názvem „In Goop Health“, jež proběhla 9. června v Los Angeles a jejíž průběh popsal magazín The Fresh Toast. Účastníci (kteří si zakoupili vstupenky za 650 dolarů i více) si zde mohli užívat třeba vzdušné jógy a masek na oči využívajících LED zářivky anebo navštívit přednášky o autoimunitních poruchách a poporodním vyčerpání.

Na programu však přibyl i jeden nový bod: budoucnost konopí. „Tohle téma mám moc ráda,“ konstatovala Paltrowová. „Má velký potenciál změnit jak starý způsob myšlení, tak i lidské životy. A mám pocit, že z pohledu vědy bychom mohli být na počátku něčeho mnohem většího, než si uvědomujeme.“

Značka Goop už vyvinula svou vlastní řadu vitamínových doplňků, prostředků pro péči o pleť a přípravků do koupele. Produkty obohacené zdravotně prospěšnými kanabinoidy CBD a THC firmu teprve čekají.

Paltrowová pak pozvala na pódium skupinu účastníků panelové diskuze. Tu moderovala její kolegyně, herečka, režisérka a spisovatelka Lake Bellová. Její manžel je spoluzakladatelem značky Beboe sídlící v Los Angeles, která vyrábí vaporizéry z růžového zlata a cukrovinky s nízkou dávkou diskutované byliny.

bell goop

Panel o přínosu konopí: Kimberly Dillonová, Cindy Capobiancová, Lake Bellová, Samantha Millerová a Jeff Chen

„Vítám vás všechny u debaty o trávě,“ zahájila neformálně Bellová, ke které se připojili vědci Jeff Chen a Samantha Millerová nebo také Cindy Capobiancová ze společnosti Lord Jones, jež se zaměřuje na luxusní konopné krémy a sladkosti. V panelu promluvila i  Kimberly Dillonová, marketingová manažerka firmy Papa & Barkley, která se specializuje na využití konopí k úlevě od bolesti.

Následoval čtyřicetiminutový rychlokurz na téma cannabis, kdy členové diskuzního panelu nastínili rozdíly mezi kanabinoidy THC a CBD i mezi druhy indica a sativa. Dillonová představila nesčetné metody užívání konopí: přípravky pro vnější lokální aplikaci, tinktury, vaporizaci, nebo dokonce čípky a tampony pro uvolnění křečí.

Zdravotní výhody

Účastníci panelu dále diskutovali o obrovských zdravotních výhodách, jež tato rostlina přináší dětem trpícím záchvaty a lidem závislým na lécích, které mají výrazné vedlejší účinky. „Máme pacienty, kteří jsou kvůli strachu z létání a nespavosti závislí na ambienu nebo ativanu,“ uvedla Capobiancová. „Teď jim stačí, aby si vzali jednu želatinovou pastilku s konopím hodinu před odletem nebo nakapali tinkturu pod jazyk hodinu před spaním, a funguje to.“

Při odchodu pak „vážení hosté“ ještě dostali pouzdra od řetězce výdejen konopí MedMen, který sídlí v Los Angeles. V nich mohli najít růžové „koupelové bombičky“ s obsahem CBD od značky Kush Queen, náplasti pro úlevu od bolesti od Papa & Barkley a kartičky s oznámením, že na nové pobočce MedMen na honosném Abbot Kinney Boulevard v Los Angeles bude k dostání výběr produktů schválených společností Goop. Mezi nimi také čokolády s čajem matcha od Défoncé, čaj proti nespavosti od Kikoko a e-cigarety se sativou od Beboe.

Značka Goop už vyvinula svou vlastní řadu vitamínových doplňků, prostředků pro péči o pleť a přípravků do koupele. Produkty obohacené zdravotně prospěšnými kanabinoidy CBD a THC firmu teprve čekají. „Já v to doufám,“ prohlásila Ashley Lewisová, která dohlíží na vývoj nových wellness produktů této společnosti, když se jí na konopné výrobky Goopu zeptal reportér Fresh Toastu. Konopí ve světové lifestylové značce – to už každopádně stojí za zamyšlení.

foto: Profimedia, zdroj: The Fresh Toast

Tipy redakce

Nejtěžší bylo uvědomění, že nemám opravdu nic, říká bývalý bezdomovec

Nejtěžší bylo uvědomění, že nemám opravdu nic, říká bývalý bezdomovec

Flákač, budižkničemu, alkoholik, čórka. To jsou typické konotace, které si mnoho z...

Ztraceni v pekle velkoměsta. Proč neumí naplňovat potřeby svých obyvatel?

Ztraceni v pekle velkoměsta. Proč neumí naplňovat potřeby svých obyvatel?

„Talácel jsem se valícím davem, nikdo si mě nevšiml, nikdo na mě nepohlédl. Až...