Loni na jaře polepilo Flowee na 665 venkovních plochách prakticky celou Českou republiku obrovskou kampaní, která měla za cíl oslovit společnost řadou inovativních témat a samozřejmě taky přitáhnout pozornost k našemu webu. To se povedlo. Kampaň ocenili nejen lidé, kteří nám psali do redakce, ale i odborníci.
Na čtvrtečním slavnostním vyhlášení soutěže Art Directors Clubu Creative Awards 2019 jsme získali stříbrnou sošku (v podobě malé hlavy reklamního mága) v kategorii copywriting. Zlatá soška nebyla udělena, a tím se vlastně kampaň Flowee stala z hlediska copywritingu nejúspěšnějším počinem loňského roku.
Další ocenění i filantropie
Už předtím kampaň Flowee, kterou jsme interně překřtili na "outdoorový twitter", získala ocenění klubu copywriterů. Flowee je dceřinou společností firmy BigBoard, největší tuzemské společnosti v segmentu venkovní reklamy, která je pravidelným partnerem řady akcí a iniciativ z oblasti "nové ekonomiky".
V dubnu jde například o Start-up World Cup & Summit či Smart Mobility Hackathon Prague. Firma je také významným podporovatelem desítek filantropických projektů (Dobrý anděl a další).
Flowee i s jeho novým projektem o vizích pro městský život Flowee City je plné témat o soužití člověka s moderními technologiemi, s novými příležitostmi i riziky spojenými s fenomény 21. století.
Flowee se díky své kampani podařilo například zpopularizovat téma digitálního vzdělávání a digitálního detoxu.
Po jarní kampani jsme přišli v létě roku 2018 s projektem Dítě v síti, který probíhá pod záštitou eurokomisařky Věry Jourové. Založili jsme webovou stránku, v prosinci loňského roku proběhl první ročník konference a letos v květnu vydáváme v edici Flowee knihu Dítě v síti.
Jak se sžít s technologiemi
V edici Flowee už v prosinci vyšla kniha Průvodce budoucností aneb Jak si užít globální krizi, která rozvíjí inovační témata a paradoxy současné společnosti nastíněné v oceněné kampani. Ostatně, celé Flowee i s jeho novým projektem o vizích pro městský život s názvem Flowee City je plné témat o soužití člověka s moderními technologiemi, s novými příležitostmi i riziky spojenými s fenomény 21. století.
Reklama
Na oceňované kampani magazínu Flowee spolupracoval i marketingový stratég Roman Spáčil a grafickou podobu kampaně připravilo studio HMS design.
foto: Flowee, zdroj: Artd Directors Club