SEO nestačí, výsledky optimalizace se navíc dostavují pomalu. Reklamy jsou tím, co vám přivede zákazníky rychle, a PPC reklama má jednu obrovskou výhodu – platíte pouze za uživatele, který na reklamu skutečně klikne.
Ne každá PPC reklama funguje
Pokud si nastavíte takovou reklamu, na niž uživatelé neklikají, je to špatné, ale aspoň nepřicházíte o peníze. Horší je situace, kdy lidé na reklamu klikají, jenže od vás si zboží ani služby stejně neobjednají. Děje se tohle? Vidíte, že uživatelé na reklamu klikají, ovšem výnosy se nezvyšují? Pak je reklama nastavená špatně.
Skutečně dobrou PPC reklamu dokáže nastavit pouze profesionál se značnými zkušenostmi a technickým know-how.
Na internetu jsou spousty návodů, jak na PPC reklamu, ovšem skutečně dobrou PPC reklamu dokáže nastavit pouze profesionál se značnými zkušenostmi a technickým know-how. Proto je většinou lepší zaplatit si agenturu, například digitální agenturu PPC profits. Investované peníze se vám určitě vrátí.
Šetřete své peníze i čas
Trvá nějaký čas, než pochopíte, jak nastavovat PPC reklamy a než vyberete ta správná klíčová slova, na něž vůbec chcete cílit. Navzdory skutečnosti, že existuje spousta nápomocných nástrojů, nejde o úkol, který byste zvládli za pár hodin.
Pokud je vaším cílem skutečně kvalitní PPC kampaň, úvodní nastavení navíc není dostačující. Kampani se musíte věnovat, je třeba ji analyzovat, upravovat a podobně. Právě proto je lepší si najmout PPC agenturu. Ta se o vše postará za vás, jen vám bude prezentovat pravidelné reporty, jež zobrazují, jak se reklamám daří. Zřejmě byste to ale poznali i bez reportů – díky dobré PPC kampani se vám navýší zisk.
Mimochodem, některé větší PPC agentury jsou schopné vyjednat různé výhody, typicky 1 000 Kč kredit do AdWords zdarma.
Reklama
foto: PPC Profits, zdroj: PPC Profits