Možná na tom nic není – skok padákem, když máte neuvěřitelný strach z výšek. Napsat biografii ve dvaceti letech, když si mnozí myslí, že jste ještě nic nezažil. Začít ve videích řešit společensky odpovědná témata, když ve vás všichni vidí jenom gamera. Tančit před milionovým publikem, i když to vlastně neumíte. Přijít s coming-outem, který vám může dost zásadně změnit život. Dělat rozhovor s předsedou Evropské komise, a dokonce i s Dalajlámou pro konferenci Evropské dialogy Václava Havla? Kovy dokazuje ve svém nejnovějším videu, že nic není nemožné – svět je plný příležitostí.
V kampani Impossible Is Nothing, která odstartovala 19. dubna, se objevují stovky známých tváří, které skrze posty sdílejí, v čem vidí své příležitosti. Byly uvedeny desítky videí se světoznámými osobnostmi, jako jsou zpěvačka Beyoncé, fotbalisté Paul Pogba či Mo Salah, gamer NINJA či basketbalista Damian Lillard. Videa jsou sondami do jejich životů a ukazují, jak optimismus a činy těch, kteří se zapsali do historie, formovaly jejich životy.
Naproti budoucnosti
Mezi nimi je i basketbalista a hráč NBA Tomáš Satoranský, fotbalistka Barbora Votíková a známý youtuber Karel „Kovy“ Kovář. Oslavují právě je, protože šli naproti budoucnosti, kterou si vysnili tím, že viděli možnosti a přeměnili je v realitu. A právě oni mohou teď inspirovat i ostatní, aby viděli i své vlastní příležitosti a usilovali o jejich naplnění.
Pro společnost adidas znamená Impossible is Nothing (Nic není nemožné) způsob, jak vidět svět plný možností tam, kde ostatní vidí jen nemožné. „Impossible is Nothing je více než kampaň – je to náš přístup. Vidět možnosti s optimismem je klíčem k dosažení cíle změnit životy pomocí síly sportu. Tento přístup je tím, co nás každý den inspiruje a co nás pohání, abychom utvářeli budoucnost. „Vidět možnosti“ je šance pro každého, kdo chce vytvářet lepší zítřek pro všechny lidi,“ říká Brian Grevy, člen výkonné rady Global Brands, adidas.
Reklama
foto: Adidas.cz/impossibleisnothing, Michala Rusaňuká, zdroj: Adidas.cz/impossibleisnothing