fbpx


Zveřejněno: 16. 5. 2017

Značka Herbadent se rozhodla zachovat její původní filozofii starou 120 let a zůstat u bylinných přípravků. O počátečních obavách z konkurence, historii společnosti i své lásce k práci hovoří v exkluzivním rozhovoru pro Flowee majitel společnosti Pavel Zavadil. 

Tradiční značka Herbadent vyrábí především produkty pro péči o dutinu ústní, ale také léčivé koupele a historická medicinální vína. To vše z léčivých rostlin a s co nejmenším množstvím chemie. Majitel firmy Pavel Zavadil nám poskytl exkluzivní video-rozhovor. Bez něj by totiž zkomírající firma naprosto ztracená. Ale s jeho talentem se za deset let stala jedničkou na trhu.

„Po koupi firmy nás hrozně zahřálo u srdíčka, jak se produkty vyrábí, a rozhodli jsme se udržet původní filozofii starou 120 let. Ze začátku to bylo náročné, protože jsme viděli ty dravce kolem nás. Měli jsme obavy, zda dokážeme uspět, ale vidíme, že se vše začalo obracet a trh stále více slyší na to, co je přírodní a bylinné... A mám pocit, že to ani nejde jinak, a jestli se zase odkloníme od návratu k přírodě, bude to špatně,“ říká Pavel.

Ve videu se dále dozvíte o nejprodávanějším produktu společnosti, Pavel také prozradí, co má na své práci nejraději, jak pomáhají jeho výrobky u něj v rodině, a vyjádří svůj názor na vegetariánství a veganství svých dcer.

 

 

Čtěte také:

Video: Hypnózou lze „přinutit“ lidi, aby zapomněli i své jméno

Zavařování v dubnu – sedmikráskový sirup i kopřivové pesto

10 plevelů, které nejdřív ochutnejte, než je vyhodíte

 

foto: Archiv

Tipy redakce

Život ve městě zvyšuje riziko úzkostí. Co dělat, když se nechcete odstěhovat?

Život ve městě zvyšuje riziko úzkostí. Co dělat, když se nechcete odstěhovat?

„Talácel jsem se valícím davem, nikdo si mě nevšiml, nikdo na mě nepohlédl. Až...

Ztraceni v pekle velkoměsta. Proč neumí naplňovat potřeby svých obyvatel?

Ztraceni v pekle velkoměsta. Proč neumí naplňovat potřeby svých obyvatel?

„Talácel jsem se valícím davem, nikdo si mě nevšiml, nikdo na mě nepohlédl. Až...