x
Odebírejte páteční newsletter Flowee e-mailem. Víkendové čtení do vaší poštovní schránky
Zkuste znovu
Flowee
Civilizace
Jak řídit tým
Energetika
Práce
Umělá inteligence
Technologie
Kultura
Ekonomika
Móda
Rozhovory
Zdraví
Psychologie
Filtrovat
Flowee
Filtrovat
Civilizace
Zdraví
Psychologie
marketing
Co o nás prozrazují platební karty? Nejen to, kde, kdy a co nakupujeme
Placení kartou je pohodlné. Nemusíte přemýšlet, kolik hotovosti s sebou vzít nebo kolik vybrat z bankomatu. Karta je malá, skladná, máte ji vždy po...
Vánoční nákupy v psychologii: Sedm triků, kterými nás prodejci chtějí zlákat
Obchodníci moc dobře vědí, jak nás nalákat k nákupu věcí, které vlastně vůbec nepotřebujeme. S pokročilým výzkumem psychologie i rozvojem...
Proč jsou slavní zachránci klimatu často pokrytci. A proč to ti upřímní občas přeženou
Asi to mnohé pohorší, ale celá kauza s globálním oteplováním mě nechává více méně chladnou. Možná proto, že jsem si svou menší ekoúzkost prožila už...
Rory Wilmer se vypsal z hříchů: Uživatele mají jen sociální sítě a drogoví dealeři
Čtyři miliardy lidí jsou závislé na sociálních sítích. Polovina světové populace, teď opět bezmála čtyři miliardy lidí, kouká do telefonu právě...
Kterou čokoládu máte nejradši? Spíš než na chuti tu záleží na obalu
Australská studie popisuje efekt , který je velmi důležitý pro prodejnost čokolády. Možná si myslíme, že je pro nás zásadní chuť, ale výzkumníci...
Pátek Karla Křivana: Jsme jen kompars v jejich předvolební estrádě
Už si nepamatuji, o jaká zvířátka v tom díle šlo, ale to není důležité. Píšu o geniálním seriálu Jistě, pane ministře, o kterém můj kamarád správně...
Novorozenec ví sám nejlíp, co má jíst. Jeho výživu kazí rodiče a marketing
Na začátku 20. století pediatři moc dobře věděli, co děti potřebují jíst. Kladli matkám na srdce, aby dodržovaly přísnou dietu. Výsledek? Až 90 %...
Máme pro vás 5 důvodů, proč využít služeb profesionální tiskárny
Přemýšlíte nad tím, že je na čase zase trochu zpropagovat svou živnost, firmu nebo jiný předmět podnikání? Pak se vám jistě bude hodit tento článek,...
Psychologie vánočních nákupů: Sedm prodejních triků, které nás mají zlákat
Obchodníci moc dobře vědí, jak nás nalákat k nákupu věcí, které vlastně vůbec nepotřebujeme. S pokročilým výzkumem psychologie i rozvojem...
Karty v našich peněženkách nejsou jen platební. Prozrazují, jak nakupujeme
Placení kartou je pohodlné. Nemusíte přemýšlet, kolik hotovosti s sebou vzít nebo kolik vybrat z bankomatu. Karta je malá, skladná, máte ji vždy po...
Většině značek dnes lidé nemají důvod věřit, říká marketér Milan Šemelák
Co nám ukázala a ještě ukazuje pandemie koronaviru? Milan Šemelák, který má za sebou výjimečnou kariéru ve světě marketingu, to říká jednoduše:...
Na Starobrno Craft jsou hlavně pozitivní ohlasy, říká sládek Jiří Brňovják
S dovolenými to letos vypadá opravdu bledě. Asi je to ona klimatická krize, která způsobila, že aprílové počasí trvá celý rok. Když hrozí největší...
Šéf firmy Strossle: S bannery nevystačíte. Musíte ovládat kouzlo „nativní reklamy“
Firma Strossle, založená ve Švédsku v roce 2013, je známým zprostředkovatelem takzvané nativní reklamy, kterou využívá více než 1 500 vydavatelství...
Je minimalismus jen šikovný marketing? Marie Kondo spustila předražený e-shop
Jak se vám daří plnění novoročních předsevzetí? Patříte k těm, kteří začátek roku berou jako nový start a příležitost k tvorbě lepších zvyků, nebo...
Historie venkovní reklamy a billboardy, které vstoupily do historie
První venkovní reklamy se začaly objevovat ve stejné době, kdy se hospodářská struktura měnila z té zemědělské ve prospěch průmyslu. Nejstarší...
Proč jsou zachránci klimatu často pokrytci a proč to ti upřímní občas přeženou
Asi to mnohé pohorší, ale celá kauza s globálním oteplováním mě nechává více méně chladnou. Možná proto, že jsem si svou menší ekoúzkost prožila už...
Proč Gwyneth Paltrowová prodává svíčku, která voní jako její vagína
Proč by nějaká žena chtěla prodávat svíčku, která voní jako její vagína? Gwyneth Paltrowová k tomu podle britského deníku The Guardian své důvody...
Zachrání svět papírová brčka? Některá nejdou použít ani zrecyklovat
To, že je ekologie výborný spotřebitelský tahák, zjistili po hipsterských kavárnách a veggie stáncích na náplavce dokonce už i králové jednorázových...
Začneme jíst kvůli klimatu lidské maso? Když se hloupý nápad hloupě interpretuje
Ustálené rčení, že bychom láskou někoho snědli, by se mohlo změnit. Třeba se bude říkat, že tě samou láskou ke světovému klimatu raději sežeru....
Ostrá tužka Karla Křivana: Jsem eko, i kdyby na to měly padnout všechny lesy
Ochraně přírody se stala nejhorší možná věc. Tématu se zmocnily korporace a jejich marketing. A tak můžeme na stejných obalech jako před zelenou...
Strana 2 z 3
1
2
3
Reklama