marketing

Asi to mnohé pohorší, ale celá kauza s globálním oteplováním mě nechává více méně chladnou. Možná proto, že jsem si svou menší ekoúzkost prožila už...

Proč by nějaká žena chtěla prodávat svíčku, která voní jako její vagína? Gwyneth Paltrowová k tomu podle britského deníku The Guardian své důvody...

To, že je ekologie výborný spotřebitelský tahák, zjistili po hipsterských kavárnách a veggie stáncích na náplavce dokonce už i králové jednorázových...

Ustálené rčení, že bychom láskou někoho snědli, by se mohlo změnit. Třeba se bude říkat, že tě samou láskou ke světovému klimatu raději sežeru....

Ochraně přírody se stala nejhorší možná věc. Tématu se zmocnily korporace a jejich marketing. A tak můžeme na stejných obalech jako před zelenou...

V minulosti si na lavičkách lidé četli noviny, kouřili dýmku, krmili holuby, povídali si nebo na někoho čekali. V současnosti na nich s...

Konference Forum Media se bude letos konat už podvacáté. Teprve podruhé ovšem "v novém", tedy s aktuálním vedením oborového týdeníku Marketing &...

Praha už brzy vypíše soutěž na poskytovatele nového mobiliáře. Ten v podobě zastávek či laviček neslouží jen obyvatelům města, ale zároveň i jako...

Bruselem se denně prožene v průměru 370 tisíc aut. Mnohem efektivnější volbou přemisťování po městě je tady přitom cestování veřejnou dopravou....

Letos v červenci se na amerických pultech objevila nová kniha Ronalda E. Pursera – přesvědčeného buddhisty a profesora přednášejícího na univerzitě...

„Sociální marketing využívá marketingové procesy, postupy a koncepty, které se primárně využívají v komerčním marketingu, a aplikuje je na řešení...

Boom zážitkového marketingu, který vybízí kolemjdoucí k akci a žádá si jejich aktivní zapojení, začíná být hodně výraznou hudbou současnosti....

Města plná reklamních sdělení. Reklama v autobusech, na lavičkách, na billboardech. Reklama koncentrovaná ve městech, protože tam má nejvyšší šanci...

Vztah českého obyvatelstva k marketingové komunikaci není valný. Jen málokdo v ní spatřuje mocný nástroj, který by mohl přispět k pozitivním změnám...

Když se v podvečer procházíte ulicemi některého z větších měst Pákistánu, zaskočí vás enormní množství lidí, jejichž domovem je ulice. Co pár kroků...

Hodně rodičů neví, co jejich děti sledují na YouTube. A ani to vědět nemohou, protože se jim nevěnují. A tak YouTube zaujal roli výchovného...

Nejen YouTube, i Facebook hojně využívá algoritmus, který si dokáže načíst naše zájmy na síti, a pak nám podle nich nabízí obsah. To abychom v...

Tomáš Hrivnák, sympatický muž se smyslem pro humor, který se přes 20 let pohybuje v marketingu, začal svou přednášku na konferenci Dítě v síti 2018...

Další hranice marketingu budou brzy překonány. Firmy budou investovat miliardy dolarů kvůli studiu chování spotřebitelů. Půjde jim například o...

Americká značka bot Payless (v češtině asi něco jako "plať méně"), jež je typická svými lidovými cenami, chtěla zjistit, kolik jsou lidé za jejich...