Flowee
Civilizace
Jak řídit tým
Energetika
Práce
Umělá inteligence
Technologie
Kultura
Ekonomika
Móda
Rozhovory
Zdraví
Psychologie
Filtrovat
Flowee
Filtrovat
Civilizace
Zdraví
Psychologie
marketing
Proč jsou zachránci klimatu často pokrytci a proč to ti upřímní občas přeženou
Asi to mnohé pohorší, ale celá kauza s globálním oteplováním mě nechává více méně chladnou. Možná proto, že jsem si svou menší ekoúzkost prožila už...
Proč Gwyneth Paltrowová prodává svíčku, která voní jako její vagína
Proč by nějaká žena chtěla prodávat svíčku, která voní jako její vagína? Gwyneth Paltrowová k tomu podle britského deníku The Guardian své důvody...
Zachrání svět papírová brčka? Některá nejdou použít ani zrecyklovat
To, že je ekologie výborný spotřebitelský tahák, zjistili po hipsterských kavárnách a veggie stáncích na náplavce dokonce už i králové jednorázových...
Začneme jíst kvůli klimatu lidské maso? Když se hloupý nápad hloupě interpretuje
Ustálené rčení, že bychom láskou někoho snědli, by se mohlo změnit. Třeba se bude říkat, že tě samou láskou ke světovému klimatu raději sežeru....
Ostrá tužka Karla Křivana: Jsem eko, i kdyby na to měly padnout všechny lesy
Ochraně přírody se stala nejhorší možná věc. Tématu se zmocnily korporace a jejich marketing. A tak můžeme na stejných obalech jako před zelenou...
Co všechno se dá dělat s lavičkou ve městě a jak na to jdou marketingoví kreativci
V minulosti si na lavičkách lidé četli noviny, kouřili dýmku, krmili holuby, povídali si nebo na někoho čekali. V současnosti na nich s...
Forum Media plné hvězd: Proč vyrazit na "nejlepší festival komerční komunikace"
Konference Forum Media se bude letos konat už podvacáté. Teprve podruhé ovšem "v novém", tedy s aktuálním vedením oborového týdeníku Marketing &...
Kolik by mohla Praha vydělat na pronájmu mobiliáře? Určitě víc než teď, tvrdí marketéři
Praha už brzy vypíše soutěž na poskytovatele nového mobiliáře. Ten v podobě zastávek či laviček neslouží jen obyvatelům města, ale zároveň i jako...
V Bruselu si řidiči aut přesedávali do tramvají. Dostali jízdenku za pípnutí klíčem
Bruselem se denně prožene v průměru 370 tisíc aut. Mnohem efektivnější volbou přemisťování po městě je tady přitom cestování veřejnou dopravou....
McMindfulness: Je "všímavost" novým umělým kapitalistickým náboženstvím?
Letos v červenci se na amerických pultech objevila nová kniha Ronalda E. Pursera – přesvědčeného buddhisty a profesora přednášejícího na univerzitě...
Rozhovor o sociálním marketingu: Jak změnit chování člověka, aby jedl víc jablek než koláčů
„Sociální marketing využívá marketingové procesy, postupy a koncepty, které se primárně využívají v komerčním marketingu, a aplikuje je na řešení...
Jak funguje rozšířená realita v kampaních? Dejte si transfuzi a spalte konkurenci
Boom zážitkového marketingu, který vybízí kolemjdoucí k akci a žádá si jejich aktivní zapojení, začíná být hodně výraznou hudbou současnosti....
Deset případů venkovní reklamy, která se stala užitečnou součástí města
Města plná reklamních sdělení. Reklama v autobusech, na lavičkách, na billboardech. Reklama koncentrovaná ve městech, protože tam má nejvyšší šanci...
Tomáš Hrivnák: Z Prahy by mohla být Mekka vědy a smysluplného marketingu
Vztah českého obyvatelstva k marketingové komunikaci není valný. Jen málokdo v ní spatřuje mocný nástroj, který by mohl přispět k pozitivním změnám...
V Pákistánu se dá spát na billboardech, které se mění v postele
Když se v podvečer procházíte ulicemi některého z větších měst Pákistánu, zaskočí vás enormní množství lidí, jejichž domovem je ulice. Co pár kroků...
Johny Machette: Děsí mě, že nám influenceři budou říkat, koho volit
Hodně rodičů neví, co jejich děti sledují na YouTube. A ani to vědět nemohou, protože se jim nevěnují. A tak YouTube zaujal roli výchovného...
Facebook v USA odhaduje zájmy uživatelů docela dobře. Jen z 27 % špatně
Nejen YouTube, i Facebook hojně využívá algoritmus, který si dokáže načíst naše zájmy na síti, a pak nám podle nich nabízí obsah. To abychom v...
Tomáš Hrivnák: Problém není internet, problém je chudoba a nevzdělanost
Tomáš Hrivnák, sympatický muž se smyslem pro humor, který se přes 20 let pohybuje v marketingu, začal svou přednášku na konferenci Dítě v síti 2018...
Co nás dojímá a co rozesměje? Firmy kvůli reklamě změří naše emoce
Další hranice marketingu budou brzy překonány. Firmy budou investovat miliardy dolarů kvůli studiu chování spotřebitelů. Půjde jim například o...
Obchod udělal z levných tenisek luxus. A influenceři se chytli
Americká značka bot Payless (v češtině asi něco jako "plať méně"), jež je typická svými lidovými cenami, chtěla zjistit, kolik jsou lidé za jejich...
Strana 3 z 4
1
2
3
4
Reklama