x
Odebírejte páteční newsletter Flowee e-mailem. Víkendové čtení do vaší poštovní schránky
Zkuste znovu
Flowee
Civilizace
Jak řídit tým
Energetika
Práce
Umělá inteligence
Technologie
Kultura
Ekonomika
Móda
Rozhovory
Zdraví
Psychologie
Filtrovat
Flowee
Filtrovat
Civilizace
Zdraví
Psychologie
marketing
Co všechno se dá dělat s lavičkou ve městě a jak na to jdou marketingoví kreativci
V minulosti si na lavičkách lidé četli noviny, kouřili dýmku, krmili holuby, povídali si nebo na někoho čekali. V současnosti na nich s...
Forum Media plné hvězd: Proč vyrazit na "nejlepší festival komerční komunikace"
Konference Forum Media se bude letos konat už podvacáté. Teprve podruhé ovšem "v novém", tedy s aktuálním vedením oborového týdeníku Marketing &...
Kolik by mohla Praha vydělat na pronájmu mobiliáře? Určitě víc než teď, tvrdí marketéři
Praha už brzy vypíše soutěž na poskytovatele nového mobiliáře. Ten v podobě zastávek či laviček neslouží jen obyvatelům města, ale zároveň i jako...
V Bruselu si řidiči aut přesedávali do tramvají. Dostali jízdenku za pípnutí klíčem
Bruselem se denně prožene v průměru 370 tisíc aut. Mnohem efektivnější volbou přemisťování po městě je tady přitom cestování veřejnou dopravou....
McMindfulness: Je "všímavost" novým umělým kapitalistickým náboženstvím?
Letos v červenci se na amerických pultech objevila nová kniha Ronalda E. Pursera – přesvědčeného buddhisty a profesora přednášejícího na univerzitě...
Rozhovor o sociálním marketingu: Jak změnit chování člověka, aby jedl víc jablek než koláčů
„Sociální marketing využívá marketingové procesy, postupy a koncepty, které se primárně využívají v komerčním marketingu, a aplikuje je na řešení...
Jak funguje rozšířená realita v kampaních? Dejte si transfuzi a spalte konkurenci
Boom zážitkového marketingu, který vybízí kolemjdoucí k akci a žádá si jejich aktivní zapojení, začíná být hodně výraznou hudbou současnosti....
Deset případů venkovní reklamy, která se stala užitečnou součástí města
Města plná reklamních sdělení. Reklama v autobusech, na lavičkách, na billboardech. Reklama koncentrovaná ve městech, protože tam má nejvyšší šanci...
Tomáš Hrivnák: Z Prahy by mohla být Mekka vědy a smysluplného marketingu
Vztah českého obyvatelstva k marketingové komunikaci není valný. Jen málokdo v ní spatřuje mocný nástroj, který by mohl přispět k pozitivním změnám...
V Pákistánu se dá spát na billboardech, které se mění v postele
Když se v podvečer procházíte ulicemi některého z větších měst Pákistánu, zaskočí vás enormní množství lidí, jejichž domovem je ulice. Co pár kroků...
Johny Machette: Děsí mě, že nám influenceři budou říkat, koho volit
Hodně rodičů neví, co jejich děti sledují na YouTube. A ani to vědět nemohou, protože se jim nevěnují. A tak YouTube zaujal roli výchovného...
Facebook v USA odhaduje zájmy uživatelů docela dobře. Jen z 27 % špatně
Nejen YouTube, i Facebook hojně využívá algoritmus, který si dokáže načíst naše zájmy na síti, a pak nám podle nich nabízí obsah. To abychom v...
Tomáš Hrivnák: Problém není internet, problém je chudoba a nevzdělanost
Tomáš Hrivnák, sympatický muž se smyslem pro humor, který se přes 20 let pohybuje v marketingu, začal svou přednášku na konferenci Dítě v síti 2018...
Co nás dojímá a co rozesměje? Firmy kvůli reklamě změří naše emoce
Další hranice marketingu budou brzy překonány. Firmy budou investovat miliardy dolarů kvůli studiu chování spotřebitelů. Půjde jim například o...
Obchod udělal z levných tenisek luxus. A influenceři se chytli
Americká značka bot Payless (v češtině asi něco jako "plať méně"), jež je typická svými lidovými cenami, chtěla zjistit, kolik jsou lidé za jejich...
Marketéři zkouší zaujmout konzumenty konopí policistou i bonbóny
Když ve Spojených státech skončila ve třicátých letech minulého století alkoholová prohibice, bylo znovu povoleno vytvářet na pití reklamu a...
VELKÝ HOLKY: Nejlepší značka je výstřih!
Ach, ty značky! Ta naše vodítka, světýlka a upozornění v bludišti krámů a moři věcí. Jak se k nám lísají, tu na nás útočí, jindy konejší, co nám...
Přestáváme stárnout. Vrásky nevrásky
Vždycky se našli lidé, kteří nestárli, spíš se stávali zajímavějšími. Jejich fyzická přitažlivost popírala přírodní zákony. Už baroko a světlo...
Příležitosti a hrozby digitálního věku pro obchodníky
Bylo to v létě roku 1992. Řekli mi, abych si pořídil oblek a kravatu, dali mi pár tipů, co říkat do telefonu, a poslali mě prodávat. Stal se ze mě...
Vůně kávy na zákazníky působila tak moc, že pumpař mohl zvýšit ceny zboží o 300 %
Na co kladete důraz, když jdete nakoupit? Zajímá vás praktičnost výrobku, jeho design či kvalita? A zamysleli jste se někdy nad tím, jakou úlohu při...
Strana 3 z 3
1
2
3
Reklama