reklama

Zelené koloběžky Lime už se v Praze zabydlely. Jen se lidé z metropole nemůžou pořád rozhodnout, zdali je vítat po slovanském způsobu chlebem a...

Podle radní pro kulturu a památkovou péči Hany Třeštíkové veřejný prostor okupuje vizuální smog, který poškozuje celkový vzhled památkové rezervace....

Hlavní město řeší dlouhodobý problém s vizuálním smogem, který zaplavuje celé jeho území a nejvíce historické jádro. Jako významný pomocník i možné...

Málokomu se poštěstí, že by se už po dvacítce stal jedním z nejúspěšnějších lidí ve svém oboru. Zdeněk Sokol to však dokázal. V době těsně po...

Ochraně přírody se stala nejhorší možná věc. Tématu se zmocnily korporace a jejich marketing. A tak můžeme na stejných obalech jako před zelenou...

V minulosti si na lavičkách lidé četli noviny, kouřili dýmku, krmili holuby, povídali si nebo na někoho čekali. V současnosti na nich s...

Konference Forum Media se bude letos konat už podvacáté. Teprve podruhé ovšem "v novém", tedy s aktuálním vedením oborového týdeníku Marketing &...

Netflix se ve svých kampaních nebojí přitahovat pozornost potenciálních diváků prostřednictvím kontroverze. Plastová dýchající nahá těla, která byla...

Chaos ve veřejném prostoru je potřeba zkrotit, jinak se i dobré nápady minou účinkem. Vezměme jako příklad koloběžky Lime, které už dneska nebaví...

Praha už brzy vypíše soutěž na poskytovatele nového mobiliáře. Ten v podobě zastávek či laviček neslouží jen obyvatelům města, ale zároveň i jako...

Inferred interests neboli „odvozené zájmy“ je název funkce sociální sítě Twitter, která uživatelům umožní nahlédnout na sebe sama očima někoho...

Letos v červenci se na amerických pultech objevila nová kniha Ronalda E. Pursera – přesvědčeného buddhisty a profesora přednášejícího na univerzitě...

Reklamy povzbuzují konzumenty k tomu, aby chtěli, co nemůžou mít. Podle odborníků tak mohou velmi negativně ovlivnit celou společnost. Potvrzuje to...

„Sociální marketing využívá marketingové procesy, postupy a koncepty, které se primárně využívají v komerčním marketingu, a aplikuje je na řešení...

Amerikou hýbe skandál, který se týká Světové zdravotnické organizace (WHO) a její dosud neposkvrněné pověsti. Purdue Pharma , soukromá farmaceutická...

Boom zážitkového marketingu, který vybízí kolemjdoucí k akci a žádá si jejich aktivní zapojení, začíná být hodně výraznou hudbou současnosti....

V roce 2017 zmizelo v Česku z očí řidičů skoro 3 000 billboardů. Hlavním argumentem pro jejich zákaz v bezprostřední blízkosti dálnic a silnic 1....

Vizuální smog nebo vizuální znečištění je možné chápat jako něco, co mění estetiku nějakého místa, zpravidla v přírodě nebo ve městech. Poutá naši...

Loni na jaře polepilo Flowee na 665 venkovních plochách prakticky celou Českou republiku obrovskou kampaní, která měla za cíl oslovit společnost...

Na jaře roku 2017 představila Toyota mediální kampaň , jejíž součástí byly billboardy, které čistily vzduch. Podél dálnic kolem San Francisca a Los...