x
Odebírejte páteční newsletter Flowee e-mailem. Víkendové čtení do vaší poštovní schránky
Zkuste znovu
Flowee
Civilizace
Jak řídit tým
Energetika
Práce
Umělá inteligence
Technologie
Kultura
Ekonomika
Móda
Rozhovory
Zdraví
Psychologie
Filtrovat
Flowee
Filtrovat
Civilizace
Zdraví
Psychologie
reklama
Jak se zelené koloběžky snaží nalakovat pražskou realitu narůžovo
Zelené koloběžky Lime už se v Praze zabydlely. Jen se lidé z metropole nemůžou pořád rozhodnout, zdali je vítat po slovanském způsobu chlebem a...
Dá se vizuální smog v Praze zkrotit stejně jako v Brně? Hlavní město to bude mít těžší
Podle radní pro kulturu a památkovou péči Hany Třeštíkové veřejný prostor okupuje vizuální smog, který poškozuje celkový vzhled památkové rezervace....
Praha bojuje s černou reklamou. Chce natřít sloupy a vymáhat pokuty
Hlavní město řeší dlouhodobý problém s vizuálním smogem, který zaplavuje celé jeho území a nejvíce historické jádro. Jako významný pomocník i možné...
Revoluce byla euforie, dnes je doba zase šílená, říká fotograf Zdeněk Sokol
Málokomu se poštěstí, že by se už po dvacítce stal jedním z nejúspěšnějších lidí ve svém oboru. Zdeněk Sokol to však dokázal. V době těsně po...
Ostrá tužka Karla Křivana: Jsem eko, i kdyby na to měly padnout všechny lesy
Ochraně přírody se stala nejhorší možná věc. Tématu se zmocnily korporace a jejich marketing. A tak můžeme na stejných obalech jako před zelenou...
Co všechno se dá dělat s lavičkou ve městě a jak na to jdou marketingoví kreativci
V minulosti si na lavičkách lidé četli noviny, kouřili dýmku, krmili holuby, povídali si nebo na někoho čekali. V současnosti na nich s...
Forum Media plné hvězd: Proč vyrazit na "nejlepší festival komerční komunikace"
Konference Forum Media se bude letos konat už podvacáté. Teprve podruhé ovšem "v novém", tedy s aktuálním vedením oborového týdeníku Marketing &...
Jak se ve světě dělá špičková reklama v MHD a na zastávkách
Netflix se ve svých kampaních nebojí přitahovat pozornost potenciálních diváků prostřednictvím kontroverze. Plastová dýchající nahá těla, která byla...
Jak nastavit pravidla, aby veřejný prostor ve městě sloužil všem
Chaos ve veřejném prostoru je potřeba zkrotit, jinak se i dobré nápady minou účinkem. Vezměme jako příklad koloběžky Lime, které už dneska nebaví...
Kolik by mohla Praha vydělat na pronájmu mobiliáře? Určitě víc než teď, tvrdí marketéři
Praha už brzy vypíše soutěž na poskytovatele nového mobiliáře. Ten v podobě zastávek či laviček neslouží jen obyvatelům města, ale zároveň i jako...
Twitter uživatelům ukazuje, co mají rádi za reklamu. A někdy je dost mimo
Inferred interests neboli „odvozené zájmy“ je název funkce sociální sítě Twitter, která uživatelům umožní nahlédnout na sebe sama očima někoho...
McMindfulness: Je "všímavost" novým umělým kapitalistickým náboženstvím?
Letos v červenci se na amerických pultech objevila nová kniha Ronalda E. Pursera – přesvědčeného buddhisty a profesora přednášejícího na univerzitě...
Proč reklamě podléhají hlavně méně majetní lidé
Reklamy povzbuzují konzumenty k tomu, aby chtěli, co nemůžou mít. Podle odborníků tak mohou velmi negativně ovlivnit celou společnost. Potvrzuje to...
Rozhovor o sociálním marketingu: Jak změnit chování člověka, aby jedl víc jablek než koláčů
„Sociální marketing využívá marketingové procesy, postupy a koncepty, které se primárně využívají v komerčním marketingu, a aplikuje je na řešení...
Světová zdravotnická organizace podle kongresmanů pomáhá firmě s prodejem opioidů
Amerikou hýbe skandál, který se týká Světové zdravotnické organizace (WHO) a její dosud neposkvrněné pověsti. Purdue Pharma , soukromá farmaceutická...
Jak funguje rozšířená realita v kampaních? Dejte si transfuzi a spalte konkurenci
Boom zážitkového marketingu, který vybízí kolemjdoucí k akci a žádá si jejich aktivní zapojení, začíná být hodně výraznou hudbou současnosti....
Australská studie ukázala, že chytré billboardy mohou provozu prospívat
V roce 2017 zmizelo v Česku z očí řidičů skoro 3 000 billboardů. Hlavním argumentem pro jejich zákaz v bezprostřední blízkosti dálnic a silnic 1....
Jak zbavit Staré Město pand a medvědů? Praha bojuje proti vizuálnímu smogu
Vizuální smog nebo vizuální znečištění je možné chápat jako něco, co mění estetiku nějakého místa, zpravidla v přírodě nebo ve městech. Poutá naši...
Billboardová kampaň Flowee získala prestižní cenu za nejlepší copywriting
Loni na jaře polepilo Flowee na 665 venkovních plochách prakticky celou Českou republiku obrovskou kampaní, která měla za cíl oslovit společnost...
Jak fungují billboardy 2.0: Čistí vzduch a vyrábí pitnou vodu
Na jaře roku 2017 představila Toyota mediální kampaň , jejíž součástí byly billboardy, které čistily vzduch. Podél dálnic kolem San Francisca a Los...
Strana 4 z 5
1
2
3
4
...
Reklama