x
Odebírejte páteční newsletter Flowee e-mailem. Víkendové čtení do vaší poštovní schránky
Zkuste znovu
Flowee
Civilizace
Jak řídit tým
Energetika
Práce
Umělá inteligence
Technologie
Kultura
Ekonomika
Móda
Rozhovory
Zdraví
Psychologie
Filtrovat
Flowee
Filtrovat
Civilizace
Zdraví
Psychologie
reklama
Úřad si stěžuje na Google: Manipuluje s uživateli neustálým sledováním
Před několika dny podala organizace Norská spotřebitelská rada na společnost Google stížnost kvůli zavádějícím informacím, které uživatele nutí...
Pojem občanská žurnalistika upřímně nesnáším, říká Filip Rožánek
Novinář Filip Rožánek působí v mediální oblasti médií víc než 15 let. Pracoval pro odborný server Česká média , potom vedl webeditory Českého...
Johny Machette: Děsí mě, že nám influenceři budou říkat, koho volit
Hodně rodičů neví, co jejich děti sledují na YouTube. A ani to vědět nemohou, protože se jim nevěnují. A tak YouTube zaujal roli výchovného...
Facebook v USA odhaduje zájmy uživatelů docela dobře. Jen z 27 % špatně
Nejen YouTube, i Facebook hojně využívá algoritmus, který si dokáže načíst naše zájmy na síti, a pak nám podle nich nabízí obsah. To abychom v...
Tomáš Hrivnák: Problém není internet, problém je chudoba a nevzdělanost
Tomáš Hrivnák, sympatický muž se smyslem pro humor, který se přes 20 let pohybuje v marketingu, začal svou přednášku na konferenci Dítě v síti 2018...
Světové značky si platí sci-fi autory, aby jim předpověděli budoucnost
V roce 1956 publikoval americký spisovatel science fiction Philip K. Dick krátký příběh, ve kterém popsal starosti policejního šéfa z budoucnosti,...
Pokrytectví jménem Gillette: Chlapi jsou hovada, ženské ať platí
Nová reklamní kampaň Gillette „The best a man can be“ (To nejlepší, čím může muž být) je variací reklamního sloganu „The best a man can get“ (To...
Co nás dojímá a co rozesměje? Firmy kvůli reklamě změří naše emoce
Další hranice marketingu budou brzy překonány. Firmy budou investovat miliardy dolarů kvůli studiu chování spotřebitelů. Půjde jim například o...
Obchod udělal z levných tenisek luxus. A influenceři se chytli
Americká značka bot Payless (v češtině asi něco jako "plať méně"), jež je typická svými lidovými cenami, chtěla zjistit, kolik jsou lidé za jejich...
Marketéři zkouší zaujmout konzumenty konopí policistou i bonbóny
Když ve Spojených státech skončila ve třicátých letech minulého století alkoholová prohibice, bylo znovu povoleno vytvářet na pití reklamu a...
Barbara Lippert: V digitální ekonomice je Amerika stále Divoký západ
Ve své přednášce na konferenci Forum Media uváděla, že moderní internetové společnosti (včetně těch největších a nejpozitivnějších, jako je Amazon,...
Jak zválcovat Instagram pomocí blikajících světýlek?
Získat pozornost na Instagramu není tak jednoduché, jak si můžete myslet. Když je nejhůř, můžete se uchýlit k netradičním řešením, například...
Čeští blogeři chtějí šířit transparentní a uvěřitelnou reklamu
Ve světě televizních reklam je možné všechno. Usměvavá mladá dáma si vezme do divadla prací prostředek, aby ho v nestřežený okamžik mohla vytáhnout...
Firmy už platí influencerům i za hejtování konkurence. A víc než dobře
Během posledních tří let tlačila americká Komise pro federální obchod (FTC) na instagramové celebrity, aby příspěvky, které vznikají v partnerství s...
Greenwashing: Jak se neekologické firmy lakují na zeleno?
Snažíte se nakupovat zodpovědně? Greenwashing je marketingová strategie, jejímž cílem je představit společnost jako „zelenou“ a šetrnou k lidem i...
Strana 5 z 5
1
2
3
...
5
Reklama