fbpx

Tesco spustilo novou věrnostní kampaň, ústředními postavami jsou oblíbené plyšové postavičky Mimoňů. Pamatujete si roztomilé, ale trochu nemotorné nohsledy padoucha Grua z filmů Já, padouch a Mimoni? Právě na ně se můžete v obchodech Tesco těšit až do 27. července

Zveřejněno: 12. 7. 2021

Mimoně si můžete zakoupit za sníženou cenu s nálepkami Clubcard, nebo za plnou cenu bez Clubcard. „Zákazníci obdrží jednu nálepku za každých 200 Kč nákupu, přičemž s 10 nálepkami zaplatí doplatek 109,90 Kč za jednoho Mimoně. S 20 nálepkami doplatí již pouze 59,90 Kč. Plyšové postavičky si lze zakoupit také bez nálepek a Clubcard, a to za 375 Kč,“ vysvětluje Zuzana Jedličková, manažerka věrnostní programů Tesco.

Nálepky je možné sbírat na papírové kartičky, nebo přímo jako e-nálepky v aplikaci Clubcard. Papírové a e-nálepky nelze navzájem kombinovat.

Banán i Mrkvička

V Tescu potkáte Mimoně, které znáte z filmů. Banana Kevin patří k největším lídrům všech Mimoňů. I právě proto si pro sebe zabral Mimoni nejoblíbenější ovoce – banány. Ty jsou stejně jako Kevin neodolatelné a plné energie. Mrkvička Tim dělá čest svému jménu, protože je už od pohledu sladký.

Nezapomeňte při nákupu v obchodech Tesco sbírat vaše věrnostní nálepky a nasbírejte je všechny.

Uvidíte, kolik zábavy si s ním užijete. Jahůdka Bob vás okouzlí svou roztomilostí. Je to prostě jahodový Mimoň k nakousnutí. Přesně jako zralá jahoda. Jablíčko Carl je neustále obklopen svými kamarády, protože jablko nikdy nespadne daleko od Mimoně. Ananas Tom vám zaručí exotické prázdniny, ať už je strávíte kdekoliv. S Avokádo Stuartem je každá chvíle výživná jako avokádo a nabije vás skvělými zážitky. Paprikoň Dave je výborný parťák. A pokud se společně ocitnete v nesnázích, umí být pěkně ostrý. Ostatně jako správná paprika. Rajčátko Jerry nezná nudu. Je vždy svěží a vnese do vašich letních dnů šťávu.

Nezapomeňte při nákupu v obchodech Tesco sbírat vaše věrnostní nálepky a nasbírejte je všechny. Kampaň trvá do 27. července 2021, nebo do vyprodání zásob.

Související…

Jak se ve světě dělá špičková reklama v MHD a na zastávkách
Klára Ponczová

foto: Shutterstock, zdroj: iTesco

Tipy redakce

Nejtěžší bylo uvědomění, že nemám opravdu nic, říká bývalý bezdomovec

Nejtěžší bylo uvědomění, že nemám opravdu nic, říká bývalý bezdomovec

Flákač, budižkničemu, alkoholik, čórka. To jsou typické konotace, které si mnoho z...

Ztraceni v pekle velkoměsta. Proč neumí naplňovat potřeby svých obyvatel?

Ztraceni v pekle velkoměsta. Proč neumí naplňovat potřeby svých obyvatel?

„Talácel jsem se valícím davem, nikdo si mě nevšiml, nikdo na mě nepohlédl. Až...