Jistě se s námi shodnete na tom, že globální situace, ve které se aktuálně nacházíme, v menší či větší míře ovlivnila život každého z nás. Plno firem, podobně jako restaurace, zábavní podniky i obchodní domy, se na několik týdnů zavřely, a my se tak nemůžeme držet své běžné rutiny.
Tato opatření značně ovlivnila i naše vztahy. Velká spousta lidí, ať už se jedná o kamarády nebo rodinu, se kterou nežijeme v jedné domácnosti, je stejně jako my izolována doma a ze strachu o své zdraví se s přáteli ani vzdálenější rodinou nevídá.
Naštěstí existují osobní gesta, která člověku zvednou náladu mnohem více než občasné telefonáty a zprávy.
Na jednu stranu se jedná o velmi zodpovědný krok, jelikož neochraňují pouze sebe, ale i všechny okolo. Obzvlášť se to týká starších lidí, kteří spadají do rizikové skupiny. Naprostá izolace od blízkých však může vést ke špatným náladám, které zdravotnímu stavu nijak neprospějí.
Naštěstí existují osobní gesta, která člověku zvednou náladu mnohem více než občasné telefonáty a zprávy. Jedním z těch, která zároveň patří mezi ty nejosvědčenější, je donáška květin. Pokud jste někdy kytici dostali nebo ji někomu darovali, jistě víte, jakou radost člověku dokáže udělat. Stejný efekt bude mít i v případě, že ji někdo doručí za vás – třeba kurýr společnosti Fleurop.
Fleurop působí po celém světě
Historie značky Fleurop sahá až do roku 1908, kdy se o její založení postaral florista Max Huebner, který působil v Berlíně. Jeho hlavní myšlenka spočívala v tom, že cestovat by neměly květiny, ale jen jejich objednávky.
Objednanou kytici tak uváže florista, který je nejblíže adresátovi, čímž se zamezí tomu, že by kytice dorazila povadlá a pomačkaná.
Z toho důvodu navázal spolupráci s mnoha osvědčenými květinářstvími, která se o vázání a doručování květin starají sama, zatímco Fleurop vyřizuje objednávky. Objednanou kytici tak uváže florista, který je nejblíže adresátovi, čímž se zamezí tomu, že by kytice dorazila povadlá a pomačkaná.
Tento systém se velmi osvědčil, díky čemuž se ze společnosti Fleurop-Interflora po více než století fungování stala jedna z největších a nejznámějších světových značek. Momentálně spolupracuje s více než 50 000 floristy ve 150 různých zemích a každoročně doručí až 25 milionů objednávek.
Široká nabídka květin a šetrné doručení
Květiny si u Fleurop můžete vybírat z řady kategorií, kde jsou roztříděné podle příležitosti, barev nebo druhu. Díky tomu se vám snadno podaří najít ten pravý pugét pro člověka, kterému ho chcete věnovat, a to bez žádného dlouhého a vyčerpávajícího hledání. Jak už jsme zmínili, o vázání i doručení kytic se stará nejbližší partnerské květinářství. Kvůli situacím, jako je ta aktuální, se Fleurop rozhodl nabídku obohatit o takzvané zavlažovací boxy, které umožňují šetrné doručení podle platných hygienických standardů.
Každý zavlažovací box se skládá ze dvou částí. První, kterou obdarovaný po doručení uvidí, je kartonový obal, jenž se stará o to, aby nedošlo k mechanickému poškození květin. Nemusíte se ale bát, že by se jednalo o nějakou nevzhlednou krabici. Fleurop ví, jak je důležitý první dojem, a proto používá krabice s graficky zajímavým potiskem.
Po rozbalení boxu najde květiny zabalené v takzvaném fresh bagu, jehož úkolem je to, že rostlinám dodává výživu a vláhu. Díky fresh bagu si dovedou zachovat svůj krásný a svěží vzhled, i když za dotyčným musí urazit o něco delší cestu.
Minimální péče
Součástí každého balení je samozřejmě i výživa pro květiny, která se po rozbalení přidá do vázy s vodou. Květiny budou mít dostatek živin, díky čemuž jim bude trvat delší dobu, než zvadnou. Stačí jemně seříznout stonky, dát do vázy s vodou a výživou a pak už se jen kochat tím, jak pozvednou atmosféru v domácnosti.
Velká výhoda zavlažovacích boxů spočívá v tom, že je kurýr může nechat přede dveřmi do domu či bytu obdarovaného, a tak nemusí dojít k žádnému osobnímu kontaktu. Máte tak jistotu, že nebude nijak ohroženo zdraví vašich blízkých. A vy jim svým gestem přinesete pouze radost a nadšení.
Reklama
foto: Fleurop, zdroj: Fleurop