fbpx

Alena Diva a její úspěšný byznys: Pomáhá ženám i mužům s problematickou pletí i eliminací vrásek 1 fotografie
Zdroj: Michaela Šedo, se svolením Aleny Diva

Spolumajitelka společnosti Reclar představuje nejnovější technologie v péči o pleť, inspirované prvotřídním korejským přístupem

Zveřejněno: 20. 7. 2024

Když se Alena Diva v roce 2020 připojila k projektu Reclar jako COO (Chief Operating Officer), byla k technologickým vychytávkám skeptická. „Viděla jsem v tom pouze příležitost posunout zajímavý projekt blíže k úspěchu a poté jít zase dál,“ přiznává. První měsíce práce ve firmě však změnily její pohled na věc. „Viditelné výsledky na vlastní kůži i na mých blízkých mě přesvědčily o účinnosti všech produktů,“ říká. Příběhy zákaznic, kterým produkt pomohl vyřešit problémy s pletí, byly a stále jsou její velkou motivací. Dnes je Alena Diva spolumajitelkou značky, která se stala její srdcovkou, a vsadila na ni vše.

Mezi váš nejvýznamnější produkt patří bezesporu peeler Reclar, který se stal ikonou mezi profesionálními nástroji na čištění pleti. Co podle vás stojí za jeho mimořádným úspěchem?

První a pro mě osobně důležitá věc, která mě samotnou na začátku přesvědčila, je to, že si každý z nás může ponechat návyky a pečující přípravky, které vyhovují naší pleti, a Reclar tuto péči zefektivní v mnoha aspektech. Nejenže pleť vyčistí, ale umí toho mnohem více. Díky LED terapii dokáže zahojit akné či jiné záněty, eliminovat vrásky a další projevy stárnutí pleti a maximalizuje účinnost látek v kosmetických přípravcích díky galvanizaci. Terapie zlatem je pak třešničkou na pomyslném dortu. Jedná se tedy o multifunkční nástroj pro celou rodinu. Každý si v něm najde to své.

Opravdu stačí pět minut denně?

Pokud mluvíme o světelné terapii v propojení s galvanizací, pak ano! Pro udržení skvělé kondice naší pleti je pár minut opravdu dostačujících. Mluvím o stavu pleti, která je považována za zdravou. Když chcete pomocí modrého světla léčit například dermatitidu, výsledky se při správném a pravidelném používání dostaví obvykle během tří týdnů. Omlazení pleti je možné pozorovat za přibližně stejnou dobu.

Kdo další stojí za firmou?

Honza Šmíd. Velmi šikovný podnikatel, který produkty Reclar objevil přímo v Koreji v rámci svého cestování. Technologie ho fascinují a byl učarován i tím, jak se Korejci starají o svou pleť a zdraví. Protože se ale v rámci byznysu věnuje jiným oblastem, hledal někoho, kdo by se o projekt postaral. Co se týče samotné korejské matky, jsou v pozadí úžasní technologičtí vývojáři a nadšenci, kteří odvádí opravdu poctivou práci, vždy podloženou vědeckými studiemi a zpečetěnou příslušnými certifikacemi.

Reclar péči o pleť zefektivní v mnoha aspektech. Nejenže pleť vyčistí, ale umí toho mnohem více. Díky LED terapii dokáže zahojit akné či jiné záněty, eliminovat vrásky a další projevy stárnutí pleti a maximalizuje účinnost látek v kosmetických přípravcích díky galvanizaci.

Je podle vás do startu podnikání nutný jistý kus naivity? 

Ptáte se celoživotního naivního snílka, takže za mě jednoznačně ano.

Jak se vaše podnikání proměnilo za poslední tři roky? 

Prošli jsme pandemickým obdobím, jehož dopad můžeme v určitých aspektech pozorovat ještě dnes. Myslím hlavně zvýšení provozních nákladů a změny chování spotřebitelů. Prakticky jsme se od práce z domova přesunuli do kanceláře, rozšířili tým, mohli jsme postupně navštívit spoustu evropských akcí. V rámci e-commerce se změny na pozadí dějí snad každou vteřinu a je to celé jedno velké nevyzpytatelné dobrodružství. Neustále se tedy učíme, snažíme se pružně na všechny změny reagovat a nezaspat dobu.

Alena Diva

Profesně se věnuje sedmnáctým rokem marketingu a před pár lety k němu přidala mezinárodní obchod, když se stala spolumajitelkou a ředitelkou společnosti Reclar pro evropský trh. Má dvě dcery a díky prvnímu těhotenství se stala certifikovanou dulou, protože ji téma těhotenství a porodu naprosto uchvátilo. Kromě dětí miluje umění a pohyb, ať už si pod ním představíte cokoliv.

Jakou filozofií se v byznysu řídíte? 

Asi žádnou. Řídím se převážně svou intuicí, čerpám ze zkušeností nejen svých a nejraději funguji ve flow, což je v byznysu neobvyklé, ale mně se to osvědčuje.

Když chcete pomocí modrého světla léčit například dermatitidu, výsledky se při správném a pravidelném používání dostaví obvykle během tří týdnů. Omlazení pleti je možné pozorovat za přibližně stejnou dobu.

Nedávno jsem četla, že Korea je v péči o krásu minimálně o pět let napřed. Vnímáte to taky tak? 

Vnímám. Například poslední zkušenost s testováním nové kosmetiky Reclar ukázala, že to, co se tady považuje za objevnou novinku a trend (například nanotechnologie), Korejci už ani nezmiňují jako nějakou raketovou vědu, ale jako běžnou součást jejich výroby. Fascinující je i jejich smysl pro detail a způsob, jakým myslí na uživatelskou přívětivost.

Co vy a rituály? 

Dodávají mi vnitřní klid. Dosycení duše. Nevydržím bez aktivního pohybu, saunování a otužování. To jsou mé pravidelné rituály pro přežití. Speciální rituály máme i s mými dětmi, vždy se společně těšíme na naše společné aktivity, které se v průběhu času mění, ale cesta rituálů zůstává. Pravidelná péče o pleť pomocí produktů Reclar vás asi nepřekvapí.

Čemu jste se věnovala, než jste se dostala ke značce Reclar? 

V minulosti jsem prošla zkušeností v politickém prostředí, korporátním světem v marketingovém oddělení. Naplnění skrze práci jsem našla jako profesionální dula, čemuž jsem se věnovala v období, kdy byly moje děti malé, a byla jsem šťastná, že s nimi mohu díky této práci trávit dostatek času.

Jaký je váš recept na úspěch v byznyse ve třech slovech?

Pracovitost růže přináší.

Související…

Kosmetické rituály Korejek: Péči o pleť mají jako kult, denně používají až 10 produktů
Klára Kučerová

foto: Michaela Šedo, se svolením Aleny Diva, zdroj: Autorský článek

Tipy redakce

Nejtěžší bylo uvědomění, že nemám opravdu nic, říká bývalý bezdomovec

Nejtěžší bylo uvědomění, že nemám opravdu nic, říká bývalý bezdomovec

Flákač, budižkničemu, alkoholik, čórka. To jsou typické konotace, které si mnoho z...

Ztraceni v pekle velkoměsta. Proč neumí naplňovat potřeby svých obyvatel?

Ztraceni v pekle velkoměsta. Proč neumí naplňovat potřeby svých obyvatel?

„Talácel jsem se valícím davem, nikdo si mě nevšiml, nikdo na mě nepohlédl. Až...